حرکت جنجالی مارتینلی: خوشحالی قبل از گل!

0
65



کد خبر : ۱۸۷۱۰۶۹ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۰ |
۲٫۷K بازدید |

۲
دیدگاه

صحنه‌ای که قبلا هم در انگلیس انجام شده


شاید یکی از جذاب‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین صحنه بازی آرسنال و استون‌ویلا، خوشحالی گابریل مارتینلی باشد.

حرکت جنجالی مارتینلی: خوشحالی قبل از گل!

به گزارش “ورزش سه” جذابیت و بازگشت استثنایی آرسنال مقابل استون‌ویلا را باید کنار گذاشت و در مطلبی جداگانه تنها به شادی گل جنجالی گابریل مارتیلی آن‌ هم قبل از به ثمر رسیدن گل چهارم پرداخت.

جایی که امیلیانو مارتینز دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا به قصد استفاده از کرنر به دست آمده در دقیقه ۹۷ برای تیمش، دروازه را خالی کرد و به محوطه جریمه آرسنال رفت. اما همان توپ در بازگشت به دست توپچی‌های لندنی افتاد تا با ضد حمله‌ای سریع خود را به پشت محوطه جریمه برسانند و در نهایت توسط گابریل مارتینلی به گل چهارم برسند.

اما نکته اصلی، قبل از این گل بود. جایی که بازیکن آرسنال قبل از اینکه دروازه خالی از دروازه‌بان استون‌ویلا را باز کند، دست‌های خود را به نشانه خوشحالی بالا برد. حرکتی جنجالی که در لیگ جزیره سابقه داشت و حواشی زیادی را برپا کرد.

1802976

در سال ۲۰۱۷ و در جریان برد ۶-۳ اورتون مقابل بورنموث، راس بارکلی درست در وضعیتی مشابه و در وقت‌های توانست گل ششم را برای اورتون به ثمر برساند. این بازیکن انگلیسی نیز درست قبل از ثبت گل، دست‌های خود را به نشانه شادی گل بالا برد که بسیاری از او‌ به علت اینکه قصد تحقیر حریف را داشته، انتقاد کردند. حالا باید دید موضع منتقدان مقابل گابریل مارتینلی چیست و او را هم زیر تیغ انتقاد می‌برند یا خیر.

1802977



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید