رجب زاده: می‌خواهم با سربازها صعود کنم

0
69



کد خبر : ۱۸۷۰۹۴۷ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۵۰ |
۳۶۷ بازدید |

۰
دیدگاه

دو میزبانی متوالی فرصت خوبی برای ماست


چند هفته اتفاقات فوتبالی علیه ما بود. به نظرم اگر در این بازی‌ها کمی خوش شانس تر بودیم، الان در رده دوم جدول قرار داشتم

رجب زاده: می‌خواهم با سربازها صعود کنم

به گزارش “ورزش سه”، فجر سپاسی در هفته ای که گذشت یکی از مهم ترین بازی های فصلش را برد.آنها سایپا را از پیش رو برداشتند تا دوباره به ادامه مسابقات امیدوار شوند.

مهدی رجب زاده سرمربی فجر سپاسی که به نظر بسیار تحت فشار بود، در روزهای بعد از این بازی با همان آرامش همیشگی پاسخ سئوال خبرنگار ما را می‌دهد:  خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم، تیم سایپا هم تیم با کیفیتی است و کادرفنی خوبی دارد. این بازی برای هر دو تیم مهم بود اما برای ما اهمیت بیشتری داشت چون باید فاصله امتیازی خودمان را نسبت به تیم دوم، کمتر می‌کردیم. خوشبختانه بچه‌ها از شرایط آگاه بودند و در طول هفته هم تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. در جریان بازی بر حریف مسلط بودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، در نهایت توانستیم با گل دقیقه هشتاد، بازی را با برد به پایان برسانیم. به نظرم این برد بسیار به موقع بود و شرایط را برای ادامه راه خیلی بهتر کرد، از بچه‌ها تشکر می‌کنم که با تمام وجود، شرایط را درک کردند و برای موفقیت در این دیدار خیلی زحمت کشیدند. مسیر طولانی و سخت است اما به شرایط خود و آینده راه خیلی امیدوار شدیم.

او در مورد وضعیت فجر سپاسی در جدول و  تاثیر این پیروزی شش امتیازی در سرنوشت صعود به لیگ برتر، ادامه داد: واقعا صعود به لیگ برتر کار سختی است. شمس آذر با تیم‌های دیگر فاصله گرفته است. ما این هفته در یکی از سخت ترین بازی‌های فصل خود باید به مصاف این تیم برویم. اما در مجموع به نظرم صعود به لیگ برتر، بسیار سخت تر از فصل قبل شده است. رقابت بین تیم‌های مدعی بسیار سخت و نفس‌گیر است. تیم های رقیب هزینه و سرمایه گذاری سنگینی کردند و فکر می‌کنم فجر سپاسی در بین مدعیان کم هزینه‌ترین تیم است. همانطور که می‌دانید اکثر بازیکنان تیم، سرباز هستند اما تلاش خود را برای موفقیت در این راه انجام خواهیم داد.
متاسفانه چند هفته قبل یک شکست بسیار بد، مقابل چادرملو داشتم. در آن بازی می‌توانستیم بازنده نباشیم اما از روی دو ارسال گل خوردیم، یک هفته قبل از آن هم، در یک دیدار شش امتیازی مقابل استقلال خوزستان که دیگر تیم مدعی لیگ است، با اشتباه فردی گلر تیم در دقیقه نود و چهار گل تساوی را دریافت کردیم. متاسفانه چند هفته اتفاقات فوتبالی علیه ما بود. به نظرم اگر در این بازی‌ها کمی خوش شانس تر بودیم، الان در رده دوم جدول قرار داشتم. اما خدا را شکر می‌کنیم که هنوز هم در جمع مدعیان هستیم، امیدوارم با تلاش بیشتر در بازی‌های باقی مانده امتیازات لازم را جمع کنیم.  بعد از بازی با شمس آذر، دو بازی متوالی میزبان هستیم و این یک فرصت برای تیم ماست.

رجب زاده در رابطه با وضعیت نامساعد ورزشگاه حافظیه شیراز و اینکه آیا به مشکلات رسیدگی شده است یا خیر عنوان کرد: چند هفته پیش در این مورد صحبت کردم، فکر می‌کنم بهتر است که دیگر در مورد این موضوع حرف نزنم، چرا که گفتتی ها را گفتم. اما امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد که به سود فوتبال فارس باشد. مسئولین، مربیان و بازیکنان روزی می‌آیند و روزی هم می‌روند ولی پرچم باشگاه همیشه ماندگار است.

وی در پایان افزود: خوشبختانه بار دیگر بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار می‌شود‌. از هواداران‌مان بابت حضورشان تشکر می‌کنم. خدا را شکر در این بازی مهم توانستیم آنها را خوشحال کنیم. هواداران این موضوع را بدانند که کادر فنی و بازیکنان، مدیرعامل و اعضای باشگاه و همچنین سردار بوعلی که فرمانده سپاه استان هستند، تمام تلاش خود را برای خوشحالی آنها و موفقیت فجر سپاسی انجام خواهند داد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید