روبرتو کارلوس و مشکلات بزرگ با هفت همسر سابقش!

0
57


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۳:۲۷:۴۹

|

|


اشک‌های اسطوره برزیل: نمی‌توانم فرزندانم را ببینم



روبرتو کارلوس، مدافع افسانه‌ای سابق برزیل، شرایط چندان خوبی ندارد و مدت طولانی است که از دیدن فرزندانش محروم بوده است.


روبرتو کارلوس و مشکلات بزرگ با هفت همسر سابقش!


|


۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۳:۲۷:۴۹

کارلوس یکی از بزرگترین مدافعان تاریخ فوتبال در تیم ملی برزیل و همچنین رئال مادرید به حساب می‌آید اما نتوانسته این درخشش را در بیرون از زمین هم داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، او که سابقه قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۲ کره جنوبی و ژاپن و همچنین کسب مدال نقره جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در کارنامه دارد، اما او با مشکل اعتیاد به مصرف نوشیدنی‌های الکلی روبرو شد و به همین دلیل مشکلات بسیاری برایش به وجود آمد.

یکی دیگر از مشکلات او حضور در مهمانی‌های متفاوت بود، خصوصا اگر تعدادی از هموطنانش در کنارش حضور داشتند. یکی از ویژگی‎‌های معروف کارلوس این بود که زندگی شبانه و خواب کم او تاثیری در عملکردش در زمین بازی نداشت.

این ستاره سابق رئال مادرید حالا ۱۱ فرزند دارد اما فقط اجازه دیدن دو نفر از آنها را دارد و این شاید برای بسیاری از فوتبال‌دوستان که به خوبی دوران درخشان او در زمین بازی را به خاطر دارند باورنکردنی باشد.

بسیاری معتقد هستند که این بازیکن قدرتمندترین شوت‌ها را در کل تاریخ فوتبال به سمت دورازه حریفان زده است اما چنین رکوردهایی در زندگی خانوادگی او خیلی به کار نیامد.

کارلوس ۱۱ فرزند از هفت همسر متفاوت دارد و حتی پدربزرگ هم شده است. او در این باره گفت:« من هیچ ارتباطی با ۹ فرزندم ندارم چون مادران آنها دوست ندارند با من در تماس باشند. آنها فقط به دنبال پول هستند. یکی از آنها مکزیکی است و تنها زمانی با من تماس می‌گیرد که پول می‌خواهد.

من سعی می‌کنم تا جایی که در توانم هست برای فرزندانم پول بفرستم اما تنها چیزی که از مادرهای آنها می‌شنوم این است که نیاز به پول دارند. آنها قصد دارد از پدر فرزندان‌شان سواستفاده مالی کنند و این درست نیست.»

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید