شادی سپاهانی‌ها به مثابه یک تیم واقعی (عکس)

0
88



کد خبر : ۱۸۷۱۰۵۸ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۴ |
۷۶۹ بازدید |

۰
دیدگاه



بازیکنان تیم فوتبال سپاهان این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برند و هر حریفی را از پیش رو برمی‌دارند.

شادی سپاهانی‌ها به مثابه یک تیم واقعی (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، زنیت در حالی به اصفهان سفر کرده بود که با اختلاف قابل توجهی صدرنشین جدول فوتبال روسیه به شمار می‌رود و این انتظار وجود داشت که مقابل سپاهان با وجود بازی دور از خانه به برتری دست پیدا کند، اما وقتی موعود بنیادی‌فر سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد این شاگردان مورایس بودند که چه در نیمه اول با حضور بازیکنان بیشتر نیمکت نشین و چه با حضور بازیکنان اصلی دو تیم عملکرد بهتری ارائه کردند و درنهایت هم با دو گل برنده این مسابقه دوستانه شدند.
سپاهان پس از جام جهانی با وجود تساوی در انزلی و شکست در کرج به فرم فوق‌العاده‌ای رسیده که تحسین تمامی علاقمندان به فوتبال را همراه خود داشته است. آنها در تمامی قسمت‌های زمین بازیکنانی با آمادگی بالا را در اختیار دارند که این را می‌توان نتیجه مستقیم عملکرد سرمربی باتجربه آنها دانست.

1802951
از یازده بازیکن ابتدایی ترکیب طلایی‌پوشان مقابل زنیت تنها محمد دانشگر و جلال علی‌محمدی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی حضور داشتند.

پیروزی برابر زنیت اگرچه در یک مسابقه دوستانه بود که نتیجه‌اش چندان اهمیتی نداشت، اما هشتمین پیروزی متوالی طلایی پوشان در رقابت‌های مختلف بود که نشان می‌دهد بازیکنان این تیم به شدت آماده هستند و در قالب تاکتیکی مورد نظر مورایس توانسته‌اند یک تیم واقعی را در زمین شکل دهند؛ تیمی که می‌شود اینطور ادعا کرد که حتی با بازیکنان ذخیره نیز روحیه جمعی خود را حفظ می‌کند و حریفی دشوار حتی برای صدرنشین فوتبال روسیه به شمار می‌رود.

1802950

عکس‌ها وحید مومن‌زاده



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید