ناپولی در مسیر مقتدرانه‌ترین قهرمانی تاریخ (عکس)

0
75



کد خبر : ۱۸۷۰۹۵۱ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۹ |
۳٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

شاگردان اسپالتی با دو گل از سد ساسولو گذشتند


ناپولی با برتری ۲-۰ مقابل ساسولو فاصله خود را با اینترمیلان به ۱۸ امتیاز افزایش داد.

ناپولی در مسیر مقتدرانه‌ترین قهرمانی تاریخ (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ناپولی به عنوان صدرنشین بلامنازع سری آ با اختلاف ۱۵ امتیازی نسبت به اینترمیلانِ رده دومی وارد هفته بیست و سوم شد؛ جایی که باید در خانه ساسولو به میدان می رفت؛ شاگردان لوچانو اسپالتی برای شکست دادن میزبان خود در بازی امشب کار سختی نداشتند و توانستد ۲-۰ پیروز شده و با یک فاصله امتیازی شگفت انگیز (۱۸) در مسیر مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ قرار بگیرند.

1802794

دیدار دو تیم از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز شد و ناپولی در همان نیمه اول با درخشش ستاره های خط حمله خود دو گل به حریف زد و برنده راهی رختکن شد.

گل اول ناپولی را خویچا کواراتسخلیا در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند. او که پیش از این ۹ گل و ۹ پاس گل به نام خود ثبت کرده بود، یکی از زیباترین گل های فصل تیمش را به ثمر رساند. ستاره ۲۲ ساله اهل گرجستان در میانه زمین توپ را در اختیار گرفت، کواراتسخلیا با تکنیک و سرعت قابل توجه خود دو بازیکن حریف را دریبل کرده و در نزدیکی های محوطه جریمه با ضربه ای زمینی و فنی دروازه ساسولو را به زیبایی باز کرد.

1802795

امیر رحمانی در دقیقه ۳۳ با یک ارسال بلند از زمین خودی، توپ را به ویکتور اوسیمن رساند؛ آقای گل فعلی سری آ در شرایطی که یک مدافع حریف به چسبیده بود، در سمت راست محوطه جریمه توپ را صاحب شده و از زاویه ای بسته دروازه را باز کرد.

1802793

نیمه دوم دیدار دو تیم ناپولی و ساسولو در شرایطی که شاگردان اسپالتی به خواسته خود رسیده و یک بازی آرام و کم تنش را ترجیح می دادند، شروع و به همین شکل می رفت به پایان برسد که جیووانی سیمئونه در دقیقه ۵+۹۰ برای سومین بار دروازه  ساسولو را باز کرد، داور اما بعد از بازبینی صحنه، تشخیص داد که ضربه سر منجر به گل بازیکن ناپولی در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

ناپولی در نهایت بازی امشب را با برتری ۲-۰ به پایان رساند تا ۶۲ امتیازی شود. این تیم حالا با یک بازی بیشتر نسبت به اینترمیلان، ۱۸ امتیاز از این تیم بیشتر دارد. ساسولو نیز با قبول این شکست ۲۴ امتیازی ماند تا در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

1802796



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید