هرگز به رونالدو نگفتم چطور ضربه کاشته بزند

0
66



کد خبر : ۱۸۷۱۰۰۷ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۰ |
۱٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

علیه من دروغ نوشتند


رافا بنیتس، شایعات اختلاف با کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال را رد کرد و گفت که هرگز به او نگفته بود باید چطور ضربه کاشته بزند.

هرگز به رونالدو نگفتم چطور ضربه کاشته بزند

به گزارش “ورزش سه”، رافا بنیتس در تابستات ۲۰۱۵ بود که جانشین کارلو آنچلوتی در رئال مادرید شد ولی دوران حضور او روی نیمکت کهکشانی ها کوتاه بود و او پس از شکست سنگین ۴-۰ خانگی از بارسلونا دیگر هیچ شانسی برای ادامه حضور روی نیمکت رئال را نداشت و در ۴ ژانویه ۲۰۱۶ بود که زین الدین زیدان جانشین او شد.

در دوران بنیتس رئال مادرید به یک دلیل عجیب از کوپا دل ری حذف شد. نام دنیس چریشف محروم در فهرست بازی بود و او برابر کادیز به میدان رفت تا علی رغم برتری رئال این تیم ۳-۰ بازنده اعلام شده و از رقابت ها کنار گذاشته شود. شایعاتی مبنی بر تنش بین او با رونالدو و لوکا مودریچ هم منتشر شده بود.

1483159

بنیتس در مصاحبه جدید خود و در مورد قضیه درگیری اش با رونالدو و مودریچ گفت:«رونالدو را از زمان حضورش در منچستریونایتد می شناختم. وقتی در لیورپول بودیم، کاشته‌هایش را آنالیز می کردیم که بدانیم چطور می توان مقابلش دفاع کرد. با توجه به مسیر توپ‌هایش امکان دفاع خوب برابر آنها را نداشتیم. تنها صحبتی که با رونالدو داشتم در مورد همین بود. بقیه چیزها دروغ است. همه دیدید که بعد از رفتن من، آمار کاشته هایش در رئال بدتر شد.»

1084323

بنیتس در مورد اینکه به مودریچ گفته بود با بیرون پا به توپ ضربه نزند نیز گفت:«این هم دروغ است. فقط در جریان یک تمرین به مودریچ گفتم از فاصله سه متری سعی کند با بیرون پا پاس ندهد چون توپ کات می گیرد و کنترلش سخت می شود ولی از فواصل ۲۰ یا ۳۰ متری مشکلی نبود و او هم فوق العاده با بیرون پا پاس می داد.»

قضیه چریشف:«در کوپا دل ری به دلیل اشتباه فنی مسئول تعویض بازنده شدیم. من سه بار بابت محروم بودن چریشف هشدار دادم اما بازهم در کاغذبازی‌های مربوطه اشتباه شد. بعدا همه فکر می‌کردند من مسئول این اشتباه هستم و این تفکر جا افتاد چون دیگر در رئال مادرید نبودم.»

1548211

اخراج از رئال:«ما در لیگ قهرمانان کارمان را خوب انجام دادیم و صدرنشین از گروه صعود کردیم. رئال در پایان فصل قهرمان رقابت ها شد. تیم ما از نظر بدنی برتر از بارسلونا بود. وقتی من اخراج شدم، رئال مادرید دو امتیاز و یک بازی کم‌تر از بارسلونا داشت اما بعد از دو ماه، فاصله با بارسا به ۱۲ امتیاز رسید. نگذاشتند در رئال موفق شوم و در درون تیم هم بازیکنانی که زیاد باز ینمی کردند، اخبار رختکن را به برون انتقال می دادند و در مجموع شرایط خوبی بر رختکن حاکم نبود.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید