چلسی ۰-۱ ساوتهمپتون: پاتر نزدیک‌تر از همیشه به اخراج

0
70



کد خبر : ۱۸۷۱۰۹۳ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱ |
۲٫۸K بازدید |

۸
دیدگاه


چلسی در ورزشگاه خانگی‌اش در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون رفت و در مقابل این تیم ۱-۰ شکست خورد.

چلسی 0-1 ساوتهمپتون: پاتر نزدیک‌تر از همیشه به اخراج

به گزارش “ورزش سه”، روند بازی‌های بد چلسی در هفته‌های اخیر باعث شده بود گراهام پاتر با انتقادهای زیادی مواجه شود. او امیدوار بود امشب این روند را برعکس کرده و با آرامش بیشتری به کارش ادامه دهد. 
چلسی که در رقابت‌های مختلف ۴ بازی پیاپی را بدون برد پشت سر گذاشته بود امشب در استمفوردبریج به دنبال پایان دادن به این روند بود تا کمی از زیر بار فشارها شانه خالی کند.

در دقایق اولیه بازی بادیاشیل مرتکب اشتباهی بزرگ شد و کپا ضربه سولمانا را دفع کرد تا دروازه چلسی باز نشود. توپ برگشتی هم می‌رفت وارد دروازه چلسی شود که کولیبالی از روی خط دروازه این تیم را نجات داد.

چلسی در دقیقه ۱۳ اولین موقعیت خطرناک خود را روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما شوت مادوئکه را سنگربان ساوتهمپتون دفع کرد تا شاگردان پاتر روی این حرکت به گل نرسند.

بازی در ادامه نیمه اول نسبتاً متعادل دنبال شد و شاهد موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها نبودیم. اما در دقیقه ۴۱ چلسی بار دیگر روی دروازه ساوتهمپتون خطرساز شد و فوفانا با عبور از دو مدافع حریف شوتی به سمت دروازه شلیک کرد که بازونو موفق شد شوت او را مهار کند.

در حالی که ۱ دقیقه از وقت‌های تلف‌ شده این نیمه می‌گذشت ساوتهمپتون به گل رسید. تیم مهمان در استمفوردبریج به گلی دست یافت که در نیمه اول استحقاقش را داشت. جیمز وارد پروز از فاصله ۲۵ قدمی ضربه آزادی که نصیب تیمش شده بود را به شکل کات‌دار روی دروازه کپا فرستاد و سنگربان چلسی هر چه سعی کرد نتوانست به توپ برسد تا دروازه چلسی باز نشود. نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به سود ساوتهمپتون به پایان رسید.

1803025
1803026
1803029

چلسی نیمه دوم را با حمله به سمت دروازه ساوتهمپتون آغاز کرد تا با استفاده از امتیاز میزبانی شکست نیمه اول را جبران کند. در دقایق اولیه این نیمه استرلینگ و آزپیلیکوئتا دو بار شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند ولی ضربات‌شان دقت لازم را نداشت و چلسی نتوانست به گل تساوی دستس پیدا کند.

در دقیقه ۶۸ استرلینگ شوت دیگری روانه دروازه ساوتهمپتون کرد ولی میتلند نایلز به شکلی تماشایی موفق شد توپ او را بلوکه کرده و مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

سه دقیقه بعد سانتر کای هاورتز از سمت چپ به استرلینگ رسید و او با ضربه سر می‌رفت دروازه حریف را باز کند. با اینکه ضربه سر او از دروازه‌بان ساوتهمپتون گذشته بود ولی پرو موفق شد توپ را از روی خط دفاع کرده و دروازه تیمش را نجات دهد.

ساوتهمپتون بلافاصله حمله‌ای روی دروازه چلسی ترتیب داد ولی شوت آرمسترانگ از فاصله نزدیک را کپا دفع کرد.

1803024

در دقیقه ۶۴ مصدومیت شدید آسپیلی‌کوئتا کاپیتان چلسی باعث ایجاد وقفه‌ای طولانی در مسابقه شد. سکو مارا، مهاجم فرانسوی ساوتهمپتون، که در دقیقه ۵۹ به جای پل اونوآچو وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۴ در محوطه جریمه چلسی سعی کرد در حالی که پشت به دروازه ایستاده بود توپ را به یک ضربه برگردان به سمت دروازه کپا شلیک کند، اما پای او با شدت به صورت آسپیلی‌کوئتا که مقابل او قرار داشت برخورد کرد و باعث شد کاپیتان چلسی به زمین بیفتد. شدت مصدومیت آسپیلی‌کوئتا به حدی بود که حتی مارا و دیگر بازیکنان ساوتهمپتون هم وحشت‌زده او را نگاه کرده و خواهان حضور هر چه سریع‌تر تیم پزشکی به داخل زمین بودند. مسابقه تا پایان رسیدگی به آسپیلی‌کوئتا متوقف شد و داور یک کارت زرد به مارا نشان داد.

1803027
1803028

در دقیقه ۵+۹۰ چلسی یک فرصت استثنایی برای رسیدن به گل تساوی به دست آورد و ژائو فلیکس، خرید جدید آبی‌ها، شوت پرقدرتی به سمت دروازه ساوتهمپتون شلیک کرد، اما بازونو دروازه‌بان این تیم مقابل ضربه او ایستادگی کرد و موفق شد با دفع توپ دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

ساوتهمپتون در نهایت موفق شد با نتیجه ۱-۰ به پیروزی برسد تا چلسی در پنجمین بازی پیاپی خود پیروزی را تجربه نکند و گراهام پاتر بیش از پیش در معرض خطر قرار بگیرد. 

1803031
1803030



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید