گوشی‌های موبایل در تسخیر علی دایی (گزارش+عکس)

0
73



کد خبر : ۱۸۷۱۰۹۹ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۰ |
۹٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه


حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.

گوشی‌های موبایل در تسخیر علی دایی (گزارش+عکس)

به گزارش “ورزش سه”، زلزله اخیر در آذربایجان و آسیبی که به شهرستان خوی وارد شد، بار دیگر اهالی ورزش و هنر را کنار هم قرار داد تا به دنبال این باشند حرکتی برای کاهش مشکلات این منطقه در سرمای زمستان و بی‌خانمانی آنها داشته باشند.

امروز و در استادیوم غدیر تهران منتخب هنرمندان و تیم فوتبال پیشکسوتان برابر یکدیگر قرار گرفتند تا عواید حاصل از این تقابل در اختیار خوی قرار گرفته و بخشی از مشکلات این منطقه برطرف شود. در میان ستاره‌هایی که در استادیوم غدیر گرد هم آمده بودند، علی دایی نیز حضور داشت.

1803062

آقای گل سابق تاریخ دنیای فوتبال که به عنوان یکی از اسطوره‌ها همواره موردتوجه فیفا بوده و جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده و به زودی نیز قرار است با توجه به دعوت از سوی فیفا برای انتخاب برترین‌های جهان در این مراسم حاضر شود. علی دایی که مدت‌هاست از فوتبال فاصله گرفته و اتفاقات اخیر باعث شده تا حواشی زیادی را دنبال کند، امروز بار دیگر نشان داد که پای ثابت اتفاقات خیریه است و حضوری پررنگ و گرم در میان کسانی داشت که برای کمک به خوی کنار هم جمع شده بودند.

در شرایطی که تمامی ستاره‌های دعوت شده برای این بازی در رختکن جمع شده بودند، علی دایی ناگهان فضای استادیوم غدیر را با حضور خود غرق در فریاد کرد. از همان لحظه ورودش به استادیوم غدیر این حراست مجموعه بودند که با مشاهده او دقایقی بیشتر از دیگر خودروهای جلوی او را نگه داشتند که تصویری یادگاری را با او بگیرند.

1803063

این تصاویر یادگاری که از همان ورودی مجموعه شروع شده بود، از لحظه خروج شهریار از خودرویش تکرار و تکرار شد تا او فاصله زمانی کمتر از یک دقیقه‌ای از  محل پارک خودرو تا رختکن تیم را بیش از ۱۰ دقیقه معطل شود تا به ابراز احساسات هواداران حاضر در غدیر بپردازد و بخشی از حافظه گوشی آنها را با عکس یادگاری دو و چند نفره به خود اختصاص دهد.

حضور در رختکن و گفتگوی صمیمانه و گرم با دوستان قدیمی و خصوصا فرهاد کاظمی که در این بازی به عنوان مربی تیم پیشکسوتان حاضر شده بود، بخشی دیگر از اتفاقات این جدال بود و در ادامه با حضور اصحاب رسانه در رختکن و ثبت تصاویر همراه شد.

1803060

در شرایطی که همه انتظار پوشیدن پیراهن تیم و تماشای دوباره علی دایی را در لباس فوتبالی برای این جدال داشتند، شهریار ترجیح داد به عنوان یکی از تماشاگران این بازی از روی نیمکت و با لباس شخصی کار را دنبال کند و البته دیرتر از دیگر نفرات در زمین حاضر شد. او البته برای حضور در چمن و همراهی دیگر نفرات روی نیمکت نیز با مصائب بیشتری مواجه شد و از بدو حضورش با صدها فرد گوشی به دست که به دنبال ثبت تصویری از او در شرایطی که دست در گردنش داشتند، مواجه شد و جالب اینکه واکنشی منفی به آنها نداشت و با صبر و لبخند پاسخ آنها را می‌داد و در ادامه نیز با شعار گرم هواداران روی سکوها مواجه شد تا به یاد روزهای بازی و مربیگری، دستی برای سکوها تکان دهد.

حضور روی نیمکت تمام توجهات را در روز پرستاره غدیر با چهره‌های فوتبالی و هنری از روی چمن برداشت و به سمت نیمکت برد تا بار دیگر بازار دوربین به‌دست‌ها در قسمتی که علی دایی حاضر بود بیشتر از تمام نقاط زمین باشد. دایی با خبرنگارانی که آشنایی قدیمی با آنها داشت خوش و بش و شوخی می‌کرد و در ادامه نیز با حضور نفراتی از تیم هنرمندان که چند چهره ورزشی نیز در بین آنها قرار داشتند، دست در دست و به همان عادت همیشگی با کشیدن لپ همراه شد. سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و جواد کاظمیان از جمله نفراتی بودند که با آغوش گرم علی دایی مواجه شدند و ثانیه‌هایی نیز در زیر گوش یکدیگر زمزمه‌های خصوصی داشتند.

1803065

دایی که در اواخر نیمه دوم قصد داشت با سود بردن از توجه حاضران به بازی، استادیوم را ترک کند، با غافلگیری بزرگتری از سوی هوادارانش مواجه شد تا تمام پروسه مربوط به حضورش را بار دیگر در زمان خارج شدن و نزدیک شدن به خودرویش دنبال کند و اینبار هم اسیر سلفی گرفتن و ابراز محبت نفرات حاضر در استادیوم غدیر شد.

این دیدار با همت هلال‌احمر ایران برگزار شد و تولید آن در اختیار خوی قرار خواهد گرفت.

عکس: امیرحسین خیرخواه

1803067
1803066
1803061



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید