استقلال، مشتری پر و پا قرص کمیته استیناف!

0
70



کد خبر : ۱۸۷۱۱۰۶ |
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۳۰ |
۱٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه

۴ لایحه دفاعی برای گرفتن تخفیف در مجازات


باشگاه استقلال چند لایحه دفاعی مختلف را درباره احکام انضباطی به کمیته استیناف ارائه خواهد کرد.

استقلال، مشتری پر و پا قرص کمیته استیناف!

به گزارش “ورزش سه”، تیم حقوقی باشگاه استقلال روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند. حکم‌های پرتعداد کمیته انضباطی علیه باشگاه استقلال، ریکاردو ساپینتو و برخی دستیاران او سبب شده تا فرشید سمیعی و همکارانش در اعتراض به این موضوعات دست به کار شوند و لایحه های دفاعی پرتعدادی را تنظیم کنند.

موضع گیری باشگاه استقلال درباره احکام صادر شده علیه ریکاردو ساپینتو و حمایت قاطعانه از وی نشان از ویژه بودن کار تیم حقوقی این باشگاه دارد. در حال حاضر باشگاه استقلال نسبت به ۴ حکم کمیته انضباطی درباره جریمه نقدی باشگاه، محرومیت و جریمه ساپینتو و محرومیت بهزاد غلامپور لایحه‌های دفاعی و اعتراضی را تنظیم خواهد کرد و پرونده های جدیدی در کمیته استیناف مفتوح خواهد شد.

۱-اعتراض به حکم ساپینتو در بازی با مس
کمیته انضباطی چند شب قبل حکم خود درباره اتفاقات دیدار استقلال و مس کرمان را صادر کرد که بر این اساس ریکاردو ساپینتو به دو جلسه محرومیت(یک جلسه تعلیقی) و ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. اولین لایحه دفاعی استقلال به استیناف در این خصوص است. فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال در دیدار با اعضای کمیته انضباطی متوجه شد که حکم دیدار با مس کرمان قابل تجدید نظر است و به همین خاطر لایحه دفاعی تنظیم و به استیناف خواهد رفت تا شاید محرومیت سرمربی بخشیده شود و جریمه نقدی او کاهش یابد.

۲-محرومیت غلامپور تعلیق می‌شود؟
دیگر اقدام باشگاه استقلال در استیناف برای تعلیق شدن محرومیت بهزاد غلامپور است. مربی گلرهای استقلال که به خاطر اتفاقات بازی با تراکتور یک جلسه محروم شد و سپس در اعتراض به استیناف این محرومیت او تعلیق شد، به دلیل مسائل مربوط به دیدار با مس کرمان حکم محرومیت جدیدی را تجربه کرد. بر اساس حکم صادره غلامپور یک جلسه از همراهی استقلال محروم و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شده است. باشگاه استقلال در اعتراض به این حکم هم در استیناف اقدام خواهد کرد.

۳-جریمه نقدی باشگاه کاهش می‌یابد؟
دیگر اعتراض باشگاه استقلال به استیناف درباره جریمه نقدی این باشگاه است. کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات بازی با مس کرمان به دلیل آنچه مسئولیت تضامنی در قبال رفتار عوامل تیم خوانده شده باشگاه استقلال را ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی کرده که تیم حقوقی باشگاه امیدوار به کاهش این جریمه نقدی هستند.

۴-اعتراض به حکم ساپینتو در بازی با پیکان
مهم ترین لایحه دفاعی- اعتراضی استقلال هم درباره محرومیت سنگین و جریمه نقدی عجیب ریکاردو ساپینتو بعد از دیدار با پیکان است. باشگاه استقلال در راستای آنکه ثابت کند سرمربی پرتغالی از بیان واژه هایی نظیر «جنگل» و «حیوان» منظور دیگری داشته تمام تلاش خود را به کار گرفته است. استقلالی‌ها امیدوار هستند محرومیت ۴ جلسه ای ساپینتو کاهش یابد یا بخشیده شود و از طرف دیگر جریمه نقدی سنگین او(۱۰ درصد از کل مبلغ قرارداد) هم کاهش یابد تا آرامش به ساپینتو برگردد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید