اسپتزیا ۰-۲ یووه: بیانکونری به چمپیونزلیگ فکر می‌کند

0
68



کد خبر : ۱۸۷۱۳۰۲ |
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۴ |
۶۴۴ بازدید |

۰
دیدگاه


یوونتوس در خانه اسپتزیا موفق شد حریفش را ۲-۰ شکست دهد تا چهارمین برد پیاپی خود در سری آ را به دست بیاورد.

اسپتزیا 0-2 یووه: بیانکونری به چمپیونزلیگ فکر می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس امشب در هفته بیست و سوم سری آ مهمان اسپتزیا بود. شاگردان آلگری بعد از سه پیروزی پیاپی در سری آ به مصاف اسپتزیا آمده بودند و قصد داشتند با کسب سه امتیاز این بازی نشان بدهند که با وجود کسر ۱۰ امتیاز امید خود را برای کسب سهمیه از دست نداده‌اند.

یوونتوس که بازی را با حملات گسترده روی دروازه اسپتزیا آغاز کرده بود در دقیقه ۲۶ به گلزنی نزدیک شد. روی یک ضربه کرنر، ارسال پاردس با ضربه سر دانیلو، کاپیتان یووه، می‌رفت وارد دروازه حریف شود که با اختلافی اندک بیرون رفت.

چند دقیقه بعد یوونتوس مزد حملات خود را گرفت. کاستیچ ارسالی از سمت چپ روی دروازه اسپتزیا انجام داد و مویس کین با هوشیاری و با بهره گرفتن از به هم خوردن تعادل آمپادو این توپ را وارد دروازه اسپتزیا کرد تا بیانکونری پیش بیفتد.

1803482
1803483
1803484

در دقایق پایانی نیمه اول اسپتزیا یکی از معدود موقعیت‌های خود را روی دروازه یووه خلق کرد. پاس شاهمرادف به درون محوطه شش قدم با ضربه قیاسی به سمت دروازه یووه می‌رفت که گلر یوونتوس موفق شد با مهار این توپ دروازه‌اش را نجات دهد.

نیمه اول در نهایت با تک‌گل مویس کین با برتری ۱-۰ بیانکونری به پایان رسید.

بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم مویس کین فرصت داشت دومین گل خود را برای بیانکونری به ثمر برساند اما او سانتر زیبای الکس ساندرو را با یک ضربه سر بی دقت با اختلاف زیاد از بالای دروازه اسپتزیا بیرون فرستاد.

اما در دقیقه ۶۶ آنخل دی‌ماریا با یک حرکت تماشایی موفق شد گل دوم یووه را به ثمر برساند. ستاره آرژانتینی پاس دانیلو را دریافت کرد و با خونسردی و با شوتی دقیق مرکتی، سنگربان حریف، را مغلوب کرد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

1803485
1803486
1803487

پرین، سنگربان یوونتوس، در دقایق بعدی یک مهار استثنایی داشت تا دروازه تیمش را نجات بدهد. آمیان در سمت راست با یک فرار پرسرعت توپ را برای قیاسی ارسال کرد. او شوتی پرقدرت به سمت گوشه سمت راست دروازه بیانکونری شلیکی کرد اما پرین با واکنشی تماشایی این توپ را دفع کرد تا دروازه‌اش باز نشود.

بازی در نهایت با پیروزی ۲-۰ یوونتوس به پایان رسید تا شاگردان آلگری ۳۲ امتیازی شده و در رتبه هفتم سری آ قرار بگیرند. اگر کسر ده امتیاز نبود بیانکونری حالا می‌توانست در رتبه چهارم جدول باشد. 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید