انتقاد صریح امری از دیبو مارتینز

0
70



کد خبر : ۱۸۷۱۱۲۹ |
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۵ |
۲٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

از گل چهارم خجالت کشیدم


اونای امری، سرمربی استون ویلا، از دروازه‌بان آرژانتینی تیمش انتقاد کرد.

انتقاد صریح امری از دیبو مارتینز

به گزارش ورزش سه، پس از دریافت چهار گل مقابل آرسنال در لحظات پایانی و از دست رفتن یک امتیاز مهم مقابل صدرنشین، امری که از شکست مقابل تیم سابق خود عصبانی به نظر می‌رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار بی بی سی به انتقاد از گلر تیمش پرداخت.

البته پیکان انتقادهای امری ربطی به گل سوم که با برخورد عجیب توپ به سر مارتینز به ثمر رسید، نبود و او روی آخرین گل بازی از مارتینز گلایه کرد.

سرمربی اسپانیایی تبار که با برنامه مچ آو د دی صحبت می‌کرد گفت: “امروز بسیار بسیار مایوس شدم. گل آخر (چهارم) واقعا خجالت آور بود. من هرگز به دروازه‌بانم نمی‌گویم که برای گلزنی به خط جلو برود. این هوشمندانه نیست. ما باید ذهن‌مان را روشن و متمرکز نگه داریم و باهوش عمل کنیم.”

1803133

گل چهارم آرسنال وقتی به ثمر رسید که مارتینز آرژانتینی برای زدن یک ضربه کرنر در لحظات پایانی به محوطه جریمه آرسنال رفته بود اما کرنر ارسالی ار جناح راست به سرعت تبدیل به یک ضدحمله شد تا آرسنال به جای دریافت گل تساوی، چهارمین گل را وارد دروازه استون ویلا کند.

امری در پاسخ به اینکه آیا مارتینز از او پرسیده است که آیا می تواند به جلو برود، افزود: “نه، نه، اینطور نیست. من هرگز به دروازه بانم نگفته ام که این کار را انجام دهد.”

امری  ادامه داد: “این موضوع به تصمیم شخصی او برمی‌گشت و من هرگز به او نگفته بودم اما دیبو حالا می‌داند که «دیگر نباید این کار را انجام بدهد».”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید