حمله هامان به ناگلزمان: ناراحتی به دسته سوم برو!

0
78



کد خبر : ۱۸۷۱۲۱۴ |
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲ |
۲٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه


دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، از رفتار یولیان ناگلزمان انتقاد کرد و مدعی شد که اگر او دوست ندارد به حرف‌هایش توجه شود باید به تیمی دسته سومی برود.

حمله هامان به ناگلزمان: ناراحتی به دسته سوم برو!

به گزارش “ورزش سه”، رفتار ناگلزمان در بازی روز گذشته بایرن مونیخ برابر بروسیا مونشن گلادباخ به سوژه اصلی فوتبال آلمان تبدیل شده است. 
شکست ۲-۳ برابر گلادباخ باعث شد که این مربی آلمانی به شدت خشمگین شود، به تصمیمات داوری اعتراض کند و حتی به داور وسط این بازی توهین کند. تصمیم او برای اخراج دایو اوپامکانو به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت ناگلزمان شده بود. 
هامان پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «وقتی عصبانی هستید ممکن است هر حرفی بزنید. البته که او هم می‌دانست قرار است این موضوع روی جلد تمام روزنامه‌ها قرار بگیرد. بنابراین نمی‌تواند بگوید که این رفتار درست نیست یا نباید انجام شود چون او سرمربی بایرن مونیخ است.»

1803157

او که به نظر از رفتارهای این مربی جوان خشمگین به نظر می‌رسید اضافه کرد:« اگر او دوست ندارد حرف‌هایش روی جلد روزنامه‌ها باشد، پس باید به دسته سوم یا چهارم برود که حرف‌هایش برای هیچکس اهمیتی نداشته باشد. او باید بداند که چه مسئولیتی برعهده دارد. درست است که حالا گفته پشیمان است اما باید در آینده کنترل بهتری روی حرف‌هایش داشته باشد.» 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید