رابطه استاد شاگردی به قدمت یک عمر (عکس)

0
63



کد خبر : ۱۸۷۱۲۹۴ |
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۳ |
۲٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه

از کرج تا رفسنجان؛



اشتباه رامتین سلیمان‌زاده در مصاف با آلومینیوم و سپس یک نمایش بی‌نقص دیگر از این بازیکن مقابل فولاد خوزستان نام این بازیکن را بر سر زبان‌ها انداخت.

رابطه استاد شاگردی به قدمت یک عمر (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، نارنجی‌پوشان رفسنجانی در شرایطی دومین باخت فصل را در پایان هفته نوزدهم در اراک مقابل شاگردان مهدی رحمتی تجربه کردند که رامتین سلیمان‌زاده در این مسابقه یک اشتباه فاحش داشت و پس از آن هم دیگر مس رفسنجان توان بازگشت به مسابقه را پیدا نکرد.
این اشتباه از رامتین که یکی از آماده‌ترین مدافعان این فصل فوتبال ایران به شمار می‌رود قابل انتظار نبود و به همین دلیل بود که یکی از اتفاقات ویژه هفته نوزدهم بود تا محمد ربیعی پس از یک نمایش منسجم از تیمش که به پیروزی دو بر صفر برابر شاگردان نکونام در خانه منجر شد، در نشست خبری به ماجرای سلیمان‌زاده و اشتباهش در اراک بازگردد و به تمجید از این بازیکن بپردازد. ربیعی در صحبت‌های خود ضمن تمجید از رامتین، او را یکی از بهترین مدافعان سه چهار سال اخیر فوتبال ایران عنوان کرد و بار دیگر به قدیمی‌ بودن این رابطه پرداخت.
نکته آخر مورد نظر محمد ربیعی که تاکید ویژه‌ای هم روی آن داشت موضوعی است که شاید علاقمندان به فوتبال خیلی درباره آن ندانند، اما ربیعی و سلیمان‌زاده هر دو مسیر حرفه‌ای خودشان را از کرج آغاز کرده‌اند و در این بین مسیر این دو نفر انگار به هم گره خورده است! 

1803448

اولین مرتبه در نوجوانی و در تیم صنایع چوب امیر بوده که رامتین سلیمان‌زاده شاگرد ربیعی می‌شود که به دلیل مصدومیت خیلی زود وارد عرصه مربیگری شده است. شهرداری کرج دومین همکاری مشترک این دو به شمار می‌رود تا نوبت به سایپا مهر کرج برسد که نامی شناخته‌شده تر در فوتبال ایران به شمار می‌رود و یکبار هم در جام حذفی با سرمربیگری ربیعی مقابل استقلال بازی کرده است.
ماجراجویی این دو در آلومینیوم اراک ادامه پیدا می‌کند و در شرایطی که محمد ربیعی چند سال بعد با مس رفسنجان شانس حضور در لیگ برتر را پیدا کرد، در همان سال هم رامتین سلیمان زاده با آلومینیوم اراک لیگ برتری شد، تا در ابتدای لیگ بیست و دوم بار دیگر شاگرد خود را اینبار برای حضور در مس رفسنجان جذب کند؛ خریدی که یکی از برجسته‌ترین خریدهای این فصل لیگ برتر در بخش دفاعی به شمار می‌رود.
روز آینده مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در تهران به مصاف هوادار می‌رود و به احتمال فراوان بار دیگر رامتین سلیمان‌زاده یکی از ۱۱ بازیکن اصلی محمد ربیعی در این مسابقه پراهمیت مقابل شاگردان ساکت الهامی خواهد بود.

1803450



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید