سپاهان پس از برگزاری بازی با زنیت بیانه صادر کرد

0
55



کد خبر : ۱۸۷۱۲۴۶ |
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۳ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه


باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه ای از زحمات و همکاری کلیه دست اندرکاران و تماشاگران دیدار سپاهان و زنیت تقدیر به عمل آورد.

سپاهان پس از برگزاری بازی با زنیت بیانه صادر کرد

به گزارش “ورزش سه” پس از برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت در ورزشگاه نقش جهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار بیانیه ای از کلیه ارکان برگزاری این مسابقه تشکر کرده که در ادامه آن را می خوانید؛

دیدار بین المللی سپاهان و زنیت با حضور پرشور بیش از ۵۰٫۰۰۰ هوادار روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد. بدینوسیله باشگاه سپاهان بر خود لازم می داند نکاتی را به اطلاع عموم برساند:

۱- از کلیه نهادهای اجرایی، نظارتی، خدماتی، انتظامی، راهور و امنیتی اصفهان که مسئولیت برقراری نظم، امنیت و آرامش جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد بین المللی را داشتند، تقدیر نموده و زحمات آنان را در تامین امنیت و ایمنی این رویداد مهم ارج می نهیم.

۲- از رسانه ملی و صداوسیمای مرکز اصفهان که با پشتیبانی مناسب نسبت به پخش زنده این دیدار اهتمام ورزیدند ، تقدیر و تشکر نموده و این رویکرد ستودنی در حوزه عدالت رسانه ای را ارج می نهیم.

۳- از سازمان محترم لیگ کشور که با دقت نظر، پیش از قرعه کشی مسابقات جام حذفی، این دیدار را تایید و در تقویم خود ثبت نمود سپاسگزاریم.

۴- از کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، اتحادیه فوتبال اروپا(UEFA) ، فدراسیون جهانی فوتبال(FIFA) که در زمان مناسب، مجوز برگزاری این مسابقه را صادر نمودند به طور ویژه تقدیر می نماییم.

۵- از هواداران عزیز و شریف سپاهان که در این روز تاریخی یعنی ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ مانند تمامی دوره ها، با غیرت، شوکت و حضور پرشور خود، اعتبار نام بزرگ سپاهان در نظرگاه جهانی را بیش از پیش تعالی بخشیدند، صمیمانه سپاسگزاریم. از اینکه با تکیه بر اصول جوانمردانه ورزشی، اخلاق و منش ایرانی اسلامی و فرهنگ مهمان نوازی از بازیکنان، کادر فنی و کاروان زنیت روسیه استقبال کرده و در طول مسابقه به تشویق و خیر مقدم آنان پرداختند تشکر نموده و امیدواریم موفقیت های سپاهان کام آنان را شیرین نماید.

۶- از عکاسان، خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه که با حضور شایسته و ذوق سرشار خود، این رویداد تاریخی را ثبت و منتشر نمودند، سپاس و قدردانی ویژه به عمل می آوریم.

۷- در پایان از تمامی همکاران، دست اندرکاران و عموم مردم بزرگ اصفهان که با همراهی خود به این رویداد مهم جهانی رونق بخشیدند قدردانی نموده و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی داریم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید