وحشت لیورپول از مصدومیت کمال کامیابی‌نیا

0
57



کد خبر : ۱۸۷۱۱۰۸ |
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰ |
۱۵٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

کلوپ و بدشانسی قبل از بازی با رئال


به‌طور قطع بزرگترین بدشانسی لیورپول در این شب درخشان، مصدومیت داروین نونیز از ناحیه کتف بود.

وحشت لیورپول از مصدومیت کمال کامیابی‌نیا

به گزارش “ورزش سه” بازی با نیوکاسل یکی از مهم‌ترین مسابقات برای لیورپول بود. آن‌ها با برد در این مسابقه می‌توانستند با روحیه‌ای بالا برای جدال حساس با رئال مادرید خط و نشان کشیده و آماده حضور در لیگ قهرمانان شوند.

مسیری که داروین نونیز آن را برای یورگن کلوپ هموار کرد. آن هم با گلزنی در دومین مسابقه پیاپی و فرو ریختن دروازه نیوکاسل در دقیقه ۱۰ که مثل آب سردی بود بر پیکره شاگردان ادی هاو.

1803076

اما شاید بزرگترین بدشانسی برای این ستاره اروگوئه‌ای، تکلی بود که تریپیر در نیمه اول روی پای او زد و باعث شد نونر به بدترین شکل ممکن و با کتف روی زمین بیوفتد. مصدومیتی که از همان ابتدا به‌نظر می‌رسید جدی باشد.

هنگامی که کادر پزشکی لیورپول بالای سر نونیز حاضر شدند، او اعلام کرد که مشکلی برای بازی ندارد و با همان وضعیت تا دقیقه ۵۹ داخل زمین ماند. اما ناگهان روی زمین دراز کشید و دیگر توان ادامه بازی را نداشت و جای خود را به فیرمینو داد. اتفاقی تلخ برای لیورپول که شاید نشان‌دهنده شکستگی کتف نونیز باشد. هرچند که هنوز هیچ‌چیزی به‌طور قطعی اعلام نشده است. درست مثل مصدومیت‌ کمال کامیابی‌نیا از ناحیه کتف در پرسپولیس که نمونه داخلی آسیب.دیدگی‌ای است که نونیز امشب درگیر آن شد.

1803074

لیورپولی‌ها سه‌شنبه هفته جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرند و به‌طور قطع عدم حضور نونیز خبر بدی برای سرمربی آلمانی این تیم خواهد بود که در این فصل از مسابقات با مصدومیت بازیکنان زیادی دست و پنجه نرم کرده است.

1803075



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید