ترکیب استقلال مقابل ملوان با دو تغییر مهم

0
69



کد خبر : ۱۸۷۱۴۲۹ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۳ |
۹٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه

سمت راست و چپ آبی‌ها دگرگون شد


ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت تا مدافعین سمت راست و چپ تیمش را برای دیدار امروز برابر ملوان تغییر دهد.

ترکیب استقلال مقابل ملوان با دو تغییر مهم

به گزارش “ورزش سه”، پس از کسب چهار پیروزی متوالی در رقابت های لیگ برتر، حالا آبی ها امیدوار هستند تا موفقیت تیمشان در پیکارهای جام حذفی نیز ادامه داشته باشد و امروز برابر ملوانی به میدان می روند که کمتر از یک ماه پیش موفق شدند با چهار گل از سد این تیم عبور کنند.

ریکاردو ساپینتو که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نیست، دو تغییر را نسبت به مسابقه قبلی در ترکیب تیمش ایجاد کرده و شاهد حضور جلالی و حردانی در جمع نفرات اصلی هستیم.

* کاپیتان در پی حفظ روند کلین شین
سیدحسین بازگشت خوبی به ترکیب استقلال داشت و در دیدار هفته قبل برابر پیکان نیز دست به کلین شیت زد. هواداران نیز امیدوار هستند که کاپیتان بتواند در دیدار امروز نیز دروازه اش را بسته نگه دارد.

1799880

* دو گزینه دفاع مرکزی دست نخورده باقی ماندند
حسین مرادمند از فهرست تیم برای دیدار امروز کنار گذاشته شده و بدین ترتیب ساپینتو چاره ای ندارد تا از رافائل سیلوا در کنار عارف غلامی استفاده کند و این دو بازیکن، زوج خط دفاعی تیم را تشکیل دهند.

* راست و چپ تیم زیر و رو شد
پس گلزنی صالح حردانی در دیدار هفته قبل برابر پیکان، ساپینتو ترجیح داد تا در دیدار امروز از این بازیکن در سمت راست استفاده کند. سلمانی نیز نیمکت نشین شده تا ابوالفضل جلالی از ابتدا برای استقلال به میدان برود.

1792211

* امید آبی ها به درخشش دوباره هافبک ها
خط هافبک استقلال در هفته های اخیر، فراتر از حد انتظار ظاهر شده و طبیعی است که ساپینتو تصمیمی برای جابجایی میان آنها نداشته باشد. روزبه چشمی در فرم ایده آلی قرار دارد و آرش رضاوند نیز با گلزنی و پاس گل هایش، خوب و موثر ظاهر شده است. سعید مهری نیز در دیدارهای قبل آماده نشان داده است.

* یامگا یک خط جلو آمده است
مهدی قایدی آماده ترین بازیکن این روزهای استقلال است و طبیعی است که از ابتدا برای تیمش به میدان برود. کوین یامگا نیز یک خط جلوتر آمده و در نقش وینگر بازی خواهد کرد.

* محبی دوباره در نقش مهاجم
محمد محبی از روزهای خوبش کمی فاصله گرفته، با این وجود او انتخاب نخست ساپینتو برای حضور در پست مهاجم است تا این بازیکن جانشین ارسلان مطهری شود.

1795256

ترکیب استقلال برای دیدار با ملوان:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – کوین یامگا – مهدی قایدی – محمد محبی



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید