ربیعی: مهم این است وقتی باختم بتوانم تبریک بگویم

0
62



کد خبر : ۱۸۷۱۴۸۸ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

مس رفسنجان بدشانس بوده است


محمد ربیعی معتقد است که کوچکترین تنشی از سمت نیمکت مس وجود نداشته و برد را به هوادار تبریک گفت.

ربیعی: مهم این است وقتی باختم بتوانم تبریک بگویم

به گزارش “ورزش سه”، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پس از بازی جام حذفی مقابل هوادار حاضر شد و در ابتدا گفت: به تیم مقابل تبریک می‌گویم، بخش عمده بازی را در اختیار داشتیم، هم در نیمه اول و هم دوم موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم و فرصت آنچنانی به حریف ندادیم. به جز توپی که در نیمه اول وقت‌های اضافه به حریف دادیم موقعیتی نداشتند. در نیمه اول سه چهار توپ را در دهانه دروازه نتوانستیم گل کنیم. طبیعت فوتبال است وقتی در خانه حریف موقعیت‌هایت را از دست می‌دهی و بازی به ضربات پنالتی می‌کشد، در این ضربات شانس هم دخیل است. به بچه‌هایم تبریک می‌گویم و ۱۲۰ دقیقه با نظم بازی کردیم ولی امروز قسمت ما نبود که برنده باشیم. به تیم حریف تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

ربیعی در مورد نتایج‌شان توضیح داد: یک قسمت عمده‌ای از بازی شانس هم هست. الان می‌گویند تیم من تساوی دارد ولی چهار پنج‌تا از آنها با اشتباه داور تساوی شده است. سه، چهارتا هم مثلا دقیقه ۴+۹۰ گل مساوی را خوردیم. یا مثلا مقابل آلومینیوم در رفسنجان سه تا به تیرک دروازه زدیم و مساوی شده است. ما امروز هم فقط سه کرنر فوق خطرناک زدیم. این نقد به ما وارد بود که گل زده‌مان در نیم فصل اول کم بوده و الان گل‌های زده بیشتری را داریم. این را قبول دارم به اندازه کیفیت‌مان نتیجه نگرفتیم ولی فقط بخش‌های داخل زمین نیست. بحث‌های دیگری بوده که از حوصله خارج است.

او در مورد تنش‌ها بین نیمکت‌ها در این روزهای فوتبال ایران و این نسابقه گفت: فکر نکنم از طرف نیمکت من کمترین مسئله‌ای رخ داده باشد. نیمکت من جزو آرام‌ترین نیمکت‌های ایران است. به هرحال من بازی را باختم ولی اولین کاری که کردم رفتن به سمت نیمکت حریف و تبریک به آنها بود. وقتی می‌برم که نباید بروم مهم این است زمانی که باختم بتوانم برد را به تیم مقابل تبریک بگویم. نیمکت من آقای صادقی است که شهره اخلاق است و بقیه دوستان و ما جزو خیلی آرام‌ها هستیم. قبول دارم که بخش اجتناب ناپذیر فوتبال ما شده ولی هرچقدر تنش‌ها کمتر شود و پردازش به داخل زمین اتفاق بیفتد بهره بیشتری خواهیم گرفت.

او ادامه داد: ولی گلایه‌ای ندارم و به هیچ عنوان به کسی اجازه نمی‌دهم در مورد هیچ نیمکتی صحبت کنم. من می‌توانم راجع به رفتار خودم و نیمکت تیمم و رفتار فنی و غیرفنی‌اش اظهار نظر کنم. هرکس هرنوع نگرش و رفتاری دارد برای خودش محترم است.

او در مورد عصبانیت لک در بازی و تذکرش به این بازیکن توضیح داد: صد در صد تذکر دادم ولی در جریان بازی بوده و ممکن است بازیکن یک لحظه تمرکز و تعادل خودش را از بازی از دست داشته باشد و ما همچین چیزی نداریم. لک فوق العاده خوش قلب و با شخصیت است ولی اگر بخواهد حرکتی کند من و باشگاه با او برخورد خواهیم کرد.

محمد ربیعی در پایان حاضر به پاسخ دادن به سوال درباره اینکه چرا ساکت الهامی با وی دست نداده و او پس از بازی به رختکن هوادار رفته، نشد و فقط بار دیگر برد را به حریف تبریک گفت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید