چرا خودروی محمود احمدی‌نژاد ۱۲ سال گوشه پارکینگ بهزیستی خاک خورد؟

0
94


|


۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۲۳:۱۰:۲۸

|

|





خریدار خودوری احمدی‌نژاد با وعده استفاده از رانت مسکن مهر حاضر شده بود خودرو را به قیمت گزاف بخرد فلذا برای خرید خودرو چک می‌دهد اما چون رانتی به وی تعلق نمی‌گیرد، چک‌ها برگشت می‌خورند و خودروی احمدی‌نژاد در پارکینگ بهزیستی برای همیشه آرام می‌گیرد!




تصویر | چرا خودروی محمود احمدی‌نژاد ۱۲ سال گوشه پارکینگ بهزیستی خاک خورد؟


|


۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۲۳:۱۰:۲۸

اخیرا تصاویری از خودوری پژوی محمود احمدی‌نژاد که گفته می‌شد به قیمت دو و نیم میلیارد تومان به نفع معلولان فروخته شده بود،‌منتشر شده که در گوشه پارکینگ بهزیستی رها شده است. 

به گزارش کانال باران، رویا بابایی خبرنگار، حوزه معلولان درباره پشت‌پرده خاک خوردن ۱۲ ساله خودروی احمدی‌نژاد در پارکینگ بهزیستی نوشت:خودروی قدیمی محمود احمدی‌نژاد پس از ۱۲ سال همچنان در پارکینگ اداره بهزیستی شهر تهران خاک می‌خورد! سال ۱۳۸۹ خبر مزایده خودروی قدیمی رئیس‌جمهور وقت با هدف کمک به مسکن معلولان خبر ساز شد.احمدی‌نژاد تصمیم گرفته بود پژوی ۵۰۴ قدیمی‌اش را برای کمک‌ به خانه‌دار شدن معلولان به مزایده بگذارد.

این تصمیم از یک رئیس‌جمهور بعنوان بالاترین مقام‌ اجرایی یک کشور که مجموعه بزرگی از اختیارات کشور را در دست دارد و می‌تواند با تمهیدات منطقی مشکلات مسکن معلولان را مرتفع کند بعید بود اما صورت گرفت و از پیشنهاد خرید توسط یک ایرانی مقیم آلمان تا گمانه‌زنی برای دریافت بالاترین رقم پیشنهادی از کشورهای عربی حواشی زیادی پیدا کرد تا لایه‌ بزرگی از عوامفریبی را به نمایش بگذارد.در نهایت گفته شد این خودرو به قیمت دو و نیم میلیارد تومان توسط یک ایرانی خریداری شد اما در واقع معامله‌ای صورت نگرفته بود!

و اما چرا خودرو هنوز در پارکینگ بهزیستی است؛

براساس شنیده‌ها آن زمان خریدار با وعده استفاده از رانت در خصوص مسکن مهر حاضر شده بود خودرو را به قیمت گزاف بخرد فلذا برای خرید خودرو چک می‌دهد اما چون رانتی به وی تعلق نمی‌گیرد، چک‌ها برگشت می‌خورند و خودروی احمدی‌نژاد در پارکینگ بهزیستی برای همیشه آرام می‌گیرد، تا یکی از عوام‌فریب‌ترین مانورهای رسانه‌ای احمدی‌نژاد به باد فراموشی سپرده شود!

پژوی احمدی‌نژاد




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید