به جای حذف فیلیمو، تولیدات خود را ارتقا دهید

0
65


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۰:۲۱:۳۹

|

|





یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با توجه به این‌که صداوسیما ابزار لازم را در اختیار دارد باید به دنبال احصاء نقاط قوت فیلیمو و ارتقای تولیدات خود باشد.




توصیه یک نماینده به صداوسیما: به جای حذف فیلیمو، تولیدات خود را ارتقا دهید


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۰:۲۱:۳۹

جلال رشیدی کوچی با اشاره به صدور قرار منع تعقیب و تبرئه دو پلتفرم فیلیمو و دیوار از سوی قوه قضاییه، ابراز عقیده کرد: متاسفانه یک روند نامناسبی رواج پیدا کرده که  هر جریان یا هر گروهی به دنبال این است که مخالفان خود را حذف کند. به عنوان مثال صدا و سیما به دنبال این است که فیلیمو را حذف کند. یا فلان تولید کننده به دنبال حذف یک کالا هست یا یکی به دنبال حذف شبکه‌های اجتماعی است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این مسیر غلط جواب نمی دهد؛ صدا و سیما اگر به دنبال حذف فیلیمو است باید محصولات تولیدی خود را ارتقا دهد تا بتواند با فیلیمو رقابت کند. ابزار لازم نیز در اختیار صدا و سیما قرار دارد. صدا و سیما باید بررسی کند که چرا مردم نسبت به پلتفرم فیلیمو  اقبال دارند و آن را به محصولات صدا و سیما ترجیح می دهند.

نماینده مردم مرودشت و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید نقاط قوت این پلتفرم را احصا کرده و متناسب با آن صدا و سیما خود را تقویت کند. راهش این است نه شکایت کردن. این‌که قوه قضاییه قرار منع تعقیب صادر کرده قطعا در چهارچوب قانون بوده و حاکی از آن است که فرآیند غلطی که رواج پیدا کرده قرار است متوقف شود.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید