تحقیقات جنایی درباره مرگ مرموز دختر موسیقی‌دان

0
63


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۰۸:۱۵:۲۴

|

|





دختر ۳۰ ساله در حالی جانش را از دست داده که احتمال دارد مرگ او طبیعی نباشد.




تحقیقات جنایی درباره مرگ مرموز دختر موسیقی‌دان


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۰۸:۱۵:۲۴

مرگ مشکوک دختر موسیقی‌دان در خانه‌ای در شرق تهران، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده مواجه کرده است.

به گزارش همشهری، ‌شامگاه سی‌ام بهمن امسال به بازپرس محمد مهدی براعه، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری جوان به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است. به دستور بازپرس، ‌تحقیقات در این پرونده آغاز و مشخص شد که دختر جوان مهمان خانه مردی بوده اما در آنجا حالش بد شده و به کام مرگ رفته است. تیم جنایی در ادامه خود را به محل حادثه که آپارتمانی در شرق تهران بود رساند. متوفی دختری حدودا ۳۰ساله بود که روی لباس‌هایش آثار تریاک وجود داشت. صاحبخانه مدعی بود که مهمانش بعد از خوردن سوپ حالش بد شده و روی پیراهنش سوپ ریخته نه تریاک.

میزبان که معلم بازنشسته بود در تحقیقات گفت: مدتی قبل سوار مترو شدم که چشمم به دختر جوان افتاد. او در حال نواختن موسیقی بود که نظرم را به‌خودش جلب کرد. بعد از آن روز هم چندبار دیگر به مترو رفتم و ‌دختر جوان رادر آنجا دیدم و سر صحبت را با او باز کردم.

مرد میانسال ادامه داد: نامش آتوسا بود. می‌گفت که خانواده‌اش در شهرستان زندگی می‌کنند و کارش نواختن موسیقی در خیابان‌هاست. آتوسا می‌گفت از این کار لذت می‌برد چون از کودکی موسیقی کار کرده و استعداد خاصی در این زمینه داشته است. حتی چندبار برای اجرا به ترکیه سفر کرده بود و به این ترتیب آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل آتوسا به من گفت پدرش زمینی را که در شهرستان داشته ‌ فروخته و سهمش را پرداخت کرده است. آنطور که آتوسا می‌گفت حدود یک میلیارد تومان پول داشت و از من خواست تا برای او یک ماشین بخرم و با مابقی پولش خانه‌ای برایش اجاره کنم. وی گفت: شب حادثه مهمان خانه مادرم بودم که آتوسا تماس گرفت و از او خواستم تا برای صحبت در مورد خرید خودرو و اجاره خانه به خانه مادرم بیاید. او هم قبول کرد و وقتی رسید مادرم با سوپ از او پذیرایی کرد. اما آتوسا بعد از خوردن نخستین قاشق‌، ‌ناگهان حالش بد شد که من فورا با اورژانس تماس گرفتم. اما وقتی آنها رسیدند، آتوسا جان باخته بود.

با توجه به مشکوک بودن ماجرا، جسد دختر جوان به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید