تصمیم نهایی مسی: خبری از تمدید قرارداد نیست

0
90



کد خبر : ۱۸۷۱۵۶۶ |
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲ |
۱٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه


لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، قصد ندارد قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کند.

تصمیم نهایی مسی: خبری از تمدید قرارداد نیست

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با این باشگاه نیست. 
در حالی که بسیاری از رسانه‌های فرانسوی از جمله لوپاریزین پس از قهرمانی این بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به همراه تیم ملی آرژانتین مدعی شده بودند که او برای تمدید قراردادش با پی اس جی به توافق رسیده، حالا به نظر می‌رسد که شرایط به شکل دیگری پیش رفته است. 
روزنامه اکیپ خبر داده که مسی دیگر هیچ تمایلی برای امضای قرارداد جدید با پاری سن ژرمن ندارد و این تصمیم نهایی او در این زمینه است. ظاهرا این بازیکن در حال بررسی دو گزینه دیگری است که پیش رو دارد: بازگشت به بارسلونا و پیوستن به اینترمیامی در لیگ آمریکا. 

1803380

مسی پس از پایان مهلت قراردادش با بارسلونا با قراردادی دو ساله و به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست و در طول فصل اول حضورش در این تیم نتوانست آن بازیکن همیشگی باشد اما شرایط در فصل دوم تغییر کرد. 
با این حال، شرایط این باشگاه و زندگی شخصی این ستاره آرژانتینی او را مجاب کرده که تصمیم جدیدی برای آینده‌اش بگیرد و حالا قصد دارد به زودی تصمیم نهایی‌اش از بین دو گزینه‌ای که در حال حاضر در اختیار دارد را بگیرد. 
با این حال، مدیران پی اس جی همچنان به تلاش برای متقاعد کردن او ادامه خواهند داد و امیدوار هستند که بتوانند مسی را برای امضای قرارداد جدید تا تابستان ۲۰۲۴ راضی کنند. 
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید