خاکپو با سودای حذف رئال در دومین تجربه لیگ قهرمانان!

0
97



کد خبر : ۱۸۷۱۵۳۱ |
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۱۵ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

هم در آنفیلد و هم مادرید آن‌ها را شکست می‌دهیم


کودی خاکپو، بازیکن هلندی جوان لیورپول، معتقد است تیمش می‌تواند رئال را در آنفید و مادرید شکست دهد.

خاکپو با سودای حذف رئال در دومین تجربه لیگ قهرمانان!

به گزارش “ورزش سه”، خاکپو ۲۳ ساله که در پنجره زمستانی گذشته از آیندهوون به لیورپول پیوست، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حساس دور رفت با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما آماده‌ایم، می‌خواهیم رئال مادرید را شکست دهیم و صعود کنیم. مهم این است که در اولین دیداری که در خانه برگزار می‌شود پیروز شویم.

مهاجم لیورپول افزود: ما می‌خواهیم خودمان را ثابت کنیم و هم در اینجا و هم در مادرید پیروز شویم. ما تیم خوبی هستیم و می‌توانیم از این مرحله عبور کنیم.

1803912

خاکپو در مورد بازی در لیگ قهرمانان ادامه داد: بازی در لیگ قهرمانان برای همه یک رویا است. این یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های جهان است، اما ما باید روی خود مسابقه تمرکز کنیم و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم. وقتی ما از برد دور شویم، اوضاع برای تیم سخت است، اما ما گروه خوبی از بازیکنان داریم و سعی می‌کنیم در لحظات سخت کنار هم بمانیم و این یکی از نقاط قوت ماست.

این مهاجم هلندی در مورد دو برد اخیرشان توضیح داد: در دو دیداری که در لیگ انگلیس بردیم، عملکرد خوبی داشتیم. این به ما بستگی دارد که دوباره روی نوار پیروزی قرار بگیریم. دوران سختی را تجربه کردیم، اما دو برد متوالی به دست آوردیم و اعتماد به نفس ما برگشت.

او در پایان راجع به شرایط خودش گفت: این دومین بازی من در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و مشتاقانه منتظرم ثابت کنم که می‌توانم در موقعیت‌های بزرگ بازی کنم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید