نبویشا: یکی از بهترین تیمهای آسیا را بردیم

0
81



کد خبر : ۱۸۷۱۵۲۳ |
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۳ |
۳۹۶ بازدید |

۰
دیدگاه

مربی شجاع و کنعانی: بیشترین تمرکز را داشتیم


نبویشا یووویچ، سرمربی الاهلی قطر از پیروزی بزرگ تیمش مقابل السد ابراز خوشحالی کرد و از چگونگی به دست آمدن این نتیجه صحبت کرد.

نبویشا: یکی از بهترین تیمهای آسیا را بردیم

به گزارش “ورزش سه”، الاهلی قطر که در ترکیب خود در این هفته به طور کامل از زوج دفاعی شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی‌زادگان بهره می‌برد با نتیجه دو بر یک از سدِ السد گذشت و یک برد ارزشمند را به دست آورد. یووویچ، سرمربی الاهلی در مصاحبه‌ پس از بازی با السد گفت: پیروزی مقابل السد ارزش زیادی دارد و به تیم انگیزه می‌دهد تا به سمت نتایج مثبت‌تر حرکت کند و مسیر ما را دوباره در لیگ اصلاح کند.

وی افزود: در بازی امروز در سطح خوبی ظاهر شدیم، به ویژه در دقایق پایانی که السد برای به تساوی کشاندن حملات خود را تشدید کرد ولی ما بیشترین تمرکز را داشتیم.

سرمربی الاهلی ادامه داد: ما به دفاع کردن راضی نبودیم اما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و مهم‌ترین چیز در چنین مسابقاتی برد است. السد یکی از قوی‌ترین تیم های آسیاست و شکست دادن آن کار آسانی نبود و نیاز به تمرکز و بازی با روحیه بالا داشت.

الاهلی پس از این پیروزی بزرگ مقابل السد امتیاز خود را به ۲۰ رساند و به رده ششم رسید. السد نیز با ۲۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید