گزارش زنده: آلومینیوم صفر – نساجی صفر

0
69



کد خبر : ۱۸۷۱۶۵۶ |
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

تکرار فینال جام حذفی پارسال


آلومینیوم و نساجی در حضور هواداران اراکی به مصاف هم رفته‌اند.

گزارش زنده: آلومینیوم صفر - نساجی صفر

به گزارش ورزش سه، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، آلومینیوم میزبان نساجی مازندران خواهد بود. این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که این دو تیم در فینال جام حذفی سال گذشته برابر یکدیگر قرار گرفتند و نساجی موفق شد با یک به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

حالا دو تیم در حالی در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند که نساجی انگیزه بالایی برای صعود به مرحله بعد و تکرار عنوان قهرمانی خود دارد و آلومینیوم هم به دنبال جبران شکست خود در فینال و از دست دادن قهرمانی خواهد بود.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی 
ورزشگاه امام خمینی اراک/ تماشاگر: 
گروه داوری: سیدمهدی سیدعلی، سعید قاسمی، علب اکبر نوری، احمد محمدی/ ناظر: یدالله جهانبازی

ترکیب آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان کهن، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی
سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، امیرمهدی جان‌ملکی، حامد شیری، سید احمد موسوی، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، علی داوران، ایوب کلانتری، حسین زامهران، صابر حردانی و کریم اسلامی
سرمربی: حمید مطهری

⏱دقایق حساس:
دقیقه ۷: ارسال مسلمی‌پور روی دروازه به زاپاتا رسید اما پیش از اینکه او ضربه خود را بزند، مدافع نساجی از یک قدمی توپ را دور کرد.
دقیقه ۱۲: محمدرضا آزادی با دریبل بسیار خوب دو مدافع نساجی را فریب داد و سپس پاس خود را به هانسل زاپاتا داد و او مسلمی پور را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این توپ تبدیل به گل نشد.
دقیقه ۲۶: شوت از راه دور میلاد فخرالدینی از بالای دروازه با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه ۳۶: هانسل زاپاتا پشت محوطه جریمه توپ سوم را تصاحب کرد و شوت خود را به سمت دروازه زد که این ضربه با اختلاف بالا به بیرون رفت.
دقیقه ۳۷: حرکت صابر حردانی در محوطه جریمه آلومینیوم با ضربه آرام این بازیکن همراه شد که گلر آلومینیوم به راحتی توپ را به آغوش کشید.
دقیقه ۴۳: حرکت ترکیبی نساجی از سمت چپ به سمت راست رسید و در نهایت کریم اسلامی پاس خود را به احمد موسوی داد که ضربه زمینی این بازیکن به تور کنار دروازه خورد و گل نشد.

🔴حواشی:
* ایوب کلانتری دچار مصدومیت شد و برای دقایقی در بیرون از زمین بود.
* هواداران آلومینیوم شعار «خلیج فارس ایران، ایرالکو قهرمان» سر می‌دهند.
* بعد از شوت فخرالدینی، علیرضا حقیقی به شدت نسبت به مدافعان خود معترض بود و اعتقاد داشت آنها باید با احساس مسئولیت بیشتر بازی کنند.
* صابر حردانی بعد از شوت، دچار مصدومیت شد و در مرکز میدان روی زمین افتاد تا کادر پزشکی وارد زمین شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید