آنجلینا جولی هم از حمله کیهان در امان نماند؛ «ریاکار» است!

0
87


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۱۹:۲۰:۲۶

|

|





روزنامه کیهان نوشت: آنجلینا جولی برای ابراز همبستگی با زنان ایرانی بخشی از موهایش را قیچی کرده است! رفتار آنجلینا جولی ریاکارانه است.




آنجلینا جولی هم از حمله کیهان در امان نماند؛ «ریاکار» است!


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۱۹:۲۰:۲۶

روزنامه کیهان به آنجلینا جولی به دلیل حمایت از زنان ایران حمله کرده و او را «ریاکار» خوانده و مدعی شده اگر او به خشونت علیه زنان آمریکا اعتراض کند از سوی دولت آمریکا دچار محدودیت می‌شود!

به گزارش کیهان، رفتارهای تناقض‌آمیز ریاکارانه سلبریتی‌ها از ایران گرفته تا آمریکا به یک کمدی سیاه تکراری تبدیل شده است. «آنجلینا جولی» به تازگی نیز فراخوانی را برای حمایت و ابراز همبستگی با زنان ایرانی منتشر کرده است و در کاری پرزحمت و تکان دهنده، بخشی از موهایش را قیچی کرده است! رفتار آنجلینا جولی از این نظر ریاکارانه است که همین تازگی‌ها، ویدئویی از آزار و اذیت آشکار یک زن در آمریکا جنجال برانگیز شد اما جولی و خیلی از غربی‌هایی که همیشه نگران ظلم به زن در ایران هستند، هیچ واکنشی به این ویدئو نشان نداند! این ویدئو نشان می‌دهد که یک افسر سابق پلیس آمریکا به نام گرگوری دیمونف یک زن را درحالی که دستبند به دست دارد و رفتار خطرناکی ندارد، هدف خشونت و آسیب جسمی قرار می‌دهد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: البته طبیعی است چون آنجلینا جولی نیز مانند برخی چهره‌های مشهور داخلی، اگر به خشونت پلیس آمریکا علیه یک زن اعتراض کنند، احتمالا دچار محدودیت‌هایی خواهند شد، اما ادعای حمایت از زنان در ایران، وسیله ساده‌ای برای کاسبی است.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید