امکان ندارد سپاه در میدان باشد اما موفق نشود

0
77


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۲۲:۲۵:۳۰

|

|


محمدباقر قالیباف رییس مجلس:



قالیباف در نخستین همایش فاتحان بی‌نشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری وظیفه سپاه مبنی بر حفظ انقلاب گفت: مکلفیم کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم.


امروز دشمنان‌مان در نقاطی ایستاده‌اند که دقیقاً در همان نقاط ضعف داریم


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۲۲:۲۵:۳۰

رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین همایش فاتحان بی‌نشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بدون شک افتخار پاسداری فرصت و توفیق بزرگی است که شامل همه نمی‌شود و هرکسی نمی‌تواند این توفیق را پیدا کند تا لباس خدمت و انجام وظیفه را به تن کند گفت: طبیعتاً رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی، نظام و کشور عزیزمان و کمک به مردم است.

به گزارش خانه ملت، قالیباف با اشاره به یکی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه اشاره کرد و افزود:هر کجای کشور ضعف و اشکالی پیدا شود همانند ساختمانی که پایه آن دچار اشکال شده است برای تعمیر آن پایه، ستون اصلی سپاه است که باید آن پایه را تحمل کند تا فرآیند بازسازی‌اش انجام شود.

قالیباف با بیان اینکه امروز این سوال مطرح است که مهمترین ارزش‌های دینی در حوزه حکمرانی کدام هستند، تصریح کرد:اگر می‌خواهیم دغدغه انقلاب را داشته باشیم و ارزش‌های انقلاب را حفظ کنیم مکلفیم کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم.

قالیباف اضافه کرد: امروز دشمنان‌مان در نقاطی ایستاده‌اند و در ابعاد مختلف در حال جنگ ترکیبی با ما هستند که دقیقاً در همان نقاط ضعف داریم و اگر کارآمد عمل می‌کردیم، دچار مشکلاتی از این جنس نبودیم.

وی گفت: امروز هم بعد از ۴۴ سال از انقلاب مشاهده می‌کنیم که این افراد پای انقلاب ایستاده‌اند لذا نقش مردم بسیار مهم و اساسی است. باید برای همه آنها به عنوان یک پاسدار نوکری کنیم به همین دلیل است که می‌گویم امکان ندارد سپاه در میدان باشد اما موفق نشود.

 

 

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید