بازیگر مشهور انگلیسی در نقش گرت ساوتگیت

0
65



کد خبر : ۱۸۷۱۸۷۳ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۰ |
۳٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


قرار است نمایشی به نام انگلستان عزیز که الهام گرفته از زندگی ورزشی گرت ساوتگیت است، با هنرنمایی جوزف فاینس در نقش مربی تیم ملی انگلیس روی صحنه برود.

بازیگر مشهور انگلیسی در نقش گرت ساوتگیت

به گزارش “ورزش سه”، گرت ساوتگیت، مربی تیم ملی انگلیس، از سال ۲۰۱۶ هدایت سه‌شیرها را برعهده دارد. او که سابقه ۵۷ بازی ملی دارد و تا مدت‌ها به خاطر از دست دادن پنالتی تعیین کننده برابر آلمان در نیمه نهایی یورو ۱۹۹۶ سرزنش می‌شد، توانست انگلیس را به رتبه چهارمی جام جهانی ۲۰۱۸ برساند و در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در عین شایستگی در یک چهارم نهایی با شکست از فرانسه حذف شد.

1804669

قرار است نمایشی به‌نام: «انگلستان عزیز»، الهام گرفته از زندگی ورزشی ساوتگیت در تئاتر ملی انگلیس به روی صحنه برود و نقش ساوتگیت را نیز جوزف فاینس، بازیگر مشهور انگلیسی، بازی خواهد کرد. این نمایش از ۱۰  ژوئن تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ روی صحنه خواهد بود.

انگلستان عزیز از شکست ورزشی ساوت‌گیت در سال ۱۹۹۶ تا حضور او در روی نیمکت سه شیرها و برگرداندن روح و هویت ملی به این تیم الهام گرفته است.

1804668

جیمز گراهام، نویسنده مینی سریال موفق شروود، که نویسنده نمایشنامه انگلستان عزیز است، گفت که تحت تاثیر اصلاحات فرهنگی تیم ملی انگلیس با مربیگری ساوت‌گیت قرار گرفته است: «گفتن این داستان از تیم ملی روی صحنه تئاتر ملی بزرگ‌ترین هیجان ممکن و البته مسئولیتی ترسناک است. ۱۰ سال پیش تجربه کار در تئاتر ملی زندگی من را به عنوان یک نویسنده نوظهور تغییر داد. اکنون با انگلستان عزیز، فرصت یک تجربه هیجان‌انگیز دیگر را دارم. کاری که گرت ساوتگیت در فوتبال انگلیس انجام داده، از نظر من حماسی و عمیقاً تکان دهنده است و من بسیار سپاسگزارم که با برخی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای خلاق تئاتر بریتانیا این نمایش را روی صحنه خواهیم برد.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید