برهانی: بازیکنان استقلال، آینده فوتبال کشور هستند

0
69



کد خبر : ۱۸۷۱۹۱۸ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۰ |
۲۱۰ بازدید |

۰
دیدگاه

ساپینتو روی چند بازیکن امید نظر مثبت دارد


امید های استقلال پیش از پایان مسابقات قهرمان شد، درست مثل اتفاقی که سال گذشته برای مجیدی و تیم بزرگسالان رخ داد.

برهانی: بازیکنان استقلال، آینده فوتبال کشور هستند

به گزارش “ورزش سه”، تیم امید استقلال با هدایت آرش برهانی توانست با پیروزی برابر سایپا، دو‌ هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمان شود.

آرش برهانی که بسیار از این اتفاق خوشحال است در این مورد به خبرنگار ما گفت: یک تیم بسیار خوب، یکدست و یکدل درست کردیم. اسامی بچه هایی که امروز تیم را قهرمان کردند، به خاطر بسپارید. خیلی از آنها آینده فوتبال کشورمان می شوند. ما خیلی زودتر از این ها باید قهرمان می شدیم، یکسری تیم های انتها جدولی را دست کم گرفتیم و خودمان باعث شدیم قهرمانی به دو هفته آخر بیفتد، درحالی که پنج شش هفته زودتر می توانستیم قهرمان شویم. از مسئولین و آقای فتح الله زاده که من را حمایت کردند تشکر می کنم. امیدوارم این بچه ها عاقبت بخیر شوند چون حقشان هم هست.

او در مورد اینکه آیا کسی از جمع شاگردانش به تیم بزرگسالان راه پیدا می کند یا خیر ادامه داد: بازیکنان خیلی خوب و با کیفیتی هستند، چندتا از آن ها را آقای ساپینتو پسندیده و امیدوارم نگاه مثبت ایشان باعث شود بچه ها به تیم بزرگسالان اضافه شوند و یک میراث خوب بجا بگذاریم. آقای ساپینتو روی شش نفر از آن ها نظر دارد و من ۱۳  نفر را به آقای فتح الله زاده لیست دادم و ان‌شاءالله با آن ها قرارداد می ببندیم. چندین نفر از بچه ها که من اسم دادم می توانند به تیم بزرگسال بروند. باید این بچه ها حمایت شوند و من مطمئنم جواب اعتماد مدیریت و کادرفنی را به خوبی می دهند و رو سفیدشان می کنند.

مربی استقلال در مورد اینکه دومین قهرمانی امید ها با سرمربیگری اش رقم خورد عنوان کرد: من روز اولی که آمدم تمام هم و غمم را گذاشتم که بچه های مردم و آن هایی که استعداد دارند به سطح یک فوتبال کشور برسند. هر کدام از این بچه ها که در تیم های لیگ‌ برتری دارند توپ می زنند لذت می برم، کیف می کنم و خستگی تمام این دشواری ها از تنم در می آید. من دو ساعت رفت و دو ساعت برگشت تا محل تمرین استقلال فاصله دارم، ولی به عشق بچه ها تمام سختی ها را به جان خریدم. با یک کادر خیلی خوب مثل حمید عزیز زاده، بازیکن پیشین استقلال، پرسپولیس و سپاهان و سایر دوستان دارم کار می کنم. من اعتقاد دارم هرکس تلاش و سالم کار کند، می تواند موفق شود. خدا به من نظر داشت و با تلاش همه دوستان در این سه سال توانستیم دو قهرمانی بیاوریم. در سال دوم هم ما توانستیم یک تیم را به لیگ یک کشور برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال بیاوریم.

برهانی در مورد عملکرد بزرگسالان و موفقیت در امر گلزنی افزود: بازیکنان با کیفیتی داریم. بعضی مواقع مسائل حاشیه ای روی آن ها تاثیر می گذارد. آقای ساپینتو هم از بچه های تیم به بهترین شکل استفاده می کند و خیلی از بازیکنان را احیا کرده است. مهری را به یک بازیکن متفاوت تبدیل کرده، آرش رضاوند را به یک هافبک ‌متفاوت تبدیل کرده، روزبه، ارسلان آرمان، عارف و غیره را نیز همین طور. من هر موقع بازی تیممان را می بینم‌ لذت می برم‌. بازی شناور و اینکه تیم‌ با هدف می تواند موقعیت ایجاد کند. کاملا خوب و حرفه ای کار می کنند.  من فکر می کنم همه هواداران از نوع بازی و نتیجه ای‌ که استقلال می‌گیرد لذت می برند.

برهانی یادآور شد: من فکر می کنم دارند آقای ساپینتو‌ را اذیت می کنند. ایشان آنقدر با تجربه و بزرگ است که این حواشی رویش تاثیر نگذارد و این را نشان داده که چه کنار زمین باشد ‌و چه رو سکو تیمش خوب بازی می کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید