دانشگر و سیاوش هستند، جای شجاع و کنعانی خالی!

0
64



کد خبر : ۱۸۷۱۷۴۸ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۱ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

این دربی شما را کم دارد


سپاهان و پرسپولیس در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که در قلب دفاعی طلایی‌پوشان دو بازیکنی حاضر هستند که جای خالی شجاع و کنعانی‌زادگان را بیشتر توی چشم می‌آورند.

دانشگر و سیاوش هستند، جای شجاع و کنعانی خالی!

به گزارش “ورزش سه”، در فاصله ساعاتی به دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس توجه تمام فوتبال‌دوستان به نقش جهان و تقابل‌های ویژه در این جدال است. اما در میان تمامی نفراتی که می‌توانند حساسیت و جذابیت این بازی را افزایش دهند، شاید جای خالی محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده به واسطه حضور دو مدافع استقلالی حریف بیشتر از همیشه خالی به نظر برسد.

محمد دانشگر، مدافع جنجالی سابق استقلال، در انتقالی عجیب در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی عزم سفر به اصفهان کرد تا حتی هواداران سپاهان را بیشتر از آبی‌ها با شوک مواجه کند. دانشگر که علی‌رغم روزهای سخت و پرماجرایی که در جمع استقلالی‌ها داشت، همواره به خاطر تعصب مثال‌زدنی‌اش به پیراهن این تیم از محبوبیتی بالا بین هوادارانش برخوردار بود، در شرایطی که فرهاد مجیدی نیز از این تیم رفته بود تا مانعی برای ادامه همکاری طرفین وجود نداشته باشد، تحت تاثیر پیشنهاد محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان، قرار گرفت تا آغاز پروژه کهکشانی شدن طلایی‌پوشان و بازگشت آنها به مدار قهرمانی زده شود.

1804345

ساکت در نقل و انتقالات زمستانی نیز دیگر مهره قلب دفاعی استقلال را نشانه گرفت و این بار سیاوش یزدانی را که با مجموعه آبی‌ها به داستان خورده بود را به خدمت بگیرد. اکنون سپاهانی‌ها تیمی دارند که جمعی از سرخابی‌های قدیمی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند و هر کدام با داعیه بزرگی به دنبال موفقیت این تیم و کسب جام و اثبات توانایی‌شان هستند.

با این حال، حضور زوج دفاعی دانشگر و سیاوش یزدانی ناخودآگاه جای خای شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در این بازی خالی می‌کند. دو بازیکنی که در صورت حضورشان در این جدال، تنور کری و رقابت و حتی درگیری را نیز داغ‌تر می‌کردند.

1804346

دانشگر در دوره حضورش در استقلال معمولا در یک سر کری‌ها با هواداران پرسپولیس قرار داشته و حتی واکنش اخیر او بعد از گلی که به زنیت روسیه در جدال تدارکاتی زده نیز از این حیث موردتوجه قرار گرفته است. در خصوص سیاوش یزدانی نیز فکت‌های زیادی وجود دارد؛ از اولین تهدیدش در دوره‌ای که در سپاهان حضور داشت و بعد از آن نیز کری‌های که با حضور در جمع استقلالی‌ها همواره داشته است.

سیاوش یزدانی البته در دورانی که چه در سپاهان و چه بعد از آن در استقلال حضور داشت، یک سمت حواشی و درگیری با شجاع خلیل‌زاده محسوب می‌شد. خلیل‌زاده به عنوان مدافع محبوب پرسپولیسی‌ها سابقه چند درگیری لفظی و حتی فیزیکی با یزدانی را در کارنامه دارد و نکته جالب‌توجه اینکه این ماجرا بعد از آن حتی به اردوهای تیم ملی نیز کشیده شد. این اختلافات حتی پای کنعانی‌زادگان را نیز به میان کشید. مدافع اسبق پرسپولیس که درگیری لفظی و مجازی زیادی را با یزدانی دنبال کرد و درنهایت نیز پادرمیانی دوستان مشترک دو طرف نیز نتوانست این ماجرا را خاتمه دهد.

1804347

شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان اکنون در قطر و در تیم الاهلی حضور دارند، اما مسلما با این شرایطی که دو تیم در تقابل امروز پیش رو دارند، حضور آنها در قلب دفاعی پرسپولیس می‌توانست در دو سمت زمین با حضور متقابل سیاوش یزدانی و محمد دانشگر یک جنگ روانی هیجان انگیز و پرماجرا را شکل دهد.

با این حال شجاع و کنعانی در این جدال حاضر نیستند، اما قطعا دانشگر و یزدانی و بقیه رفقا به خوبی قادر خواهند بود این بازی را داغ‌تر از آنچه که انتظارش را می‌کشیم به پایان برسانند و باید منتظر اتفاقات احتمالی آن بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید