مهدی‌خانی: داور باید با آقا ساکت مدارا می‌کرد

0
74



کد خبر : ۱۸۷۱۷۷۲ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۳۰ |
۳٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

منتظر قرعه هستیم


هافبک هوادار موفقیت های ساکت الهامی در جام حذفی را عامل بالا رفتن اعتماد به نفسشان می داند.

مهدی‌خانی: داور باید با آقا ساکت مدارا می‌کرد

به گزارش “ورزش سه”، هوادار که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان مس رفسنجان بود موفق به حدف این تیم در شد. 
محمدمهدی مهدی‌خانی اعتقاد دارد این بازی، فیزیکی‌ و درگیرانه‌  اما در عین حال تاکتیکی هم بود. وی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود،  مس رفسنجان جزو تیم‌های خوب فوتبال ایران است، ما هم در هفته‌های اخیر نشان دادیم که تا چه اندازه تیم خوبی هستیم. قابل پیش بینی بود که از جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و تیم‌های مدعی در این جام با برتری در سه، چهار بازی به قهرمانی برسند. بچه‌ها با تمرکز بالا کار کردند و توانستیم به دور بعد صعود کنیم. حالا منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم هستیم تا حریف خود را بشناسیم.

او در خصوص ساختار منظم هر دو تیم و تاثیر آن در بدون گل به پایان رسیدن این دیدار، ادامه داد: هر دو تیم از لحاظ عملکرد خط دفاعی و تعداد گل خورده، جزو بهترین های لیگ هستند و ساختار دفاع منظمی دارند. به همین دلیل هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت‌های زیادی خلق کنند. در مجموع فکر می‌کنم شاهد یکی دو موقعیت گلزنی در طول ۱۲۰ بودیم. خودم به شخصه پیش بینی کرده بودم که بازی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشیده می‌شود. خدا را شکر در ضربات پنالتی توانستیم برنده این دیدار باشیم.

وی در رابطه با عملکرد و رزومه خوب ساکت الهامی در رقابت‌های جام حذفی و تاثیر این موضوع در روحیه بازیکنان هوادار عنوان کرد: طبیعتا وقتی سرمربی‌ سکان هدایت تیم ما را بر عهده دارد که در سه سال اخیر، دوبار این جام را فتح کرده، باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان می‌شود. ما بازی خوبی انجام دادیم و اعتماد به نفس بالایی داشتیم‌. خدا را شکر بچه‌ها خوب پنالتی زدند و مهرداد طهماسبی هم عملکرد خوبی داشت و توانستیم صعود کنیم.

او در خصوص شرایط داوری و اخراج فریبرز گرامی و ساکت الهامی اظهار داشت: در مورد اخراج فریبرز گرامی کارشناسان داوری باید نظر بدهند که آیا این صحنه اخراج داشت یا خیر؟ اما احساس می‌کنم اخراج آقای الهامی خیلی سخت‌گیرانه بود‌. آقا ساکت از ابتدای فصل تا به این بازی اعتراض خاصی به داوران نکرده است، این اولین اعتراض ایشان بوده. به نظرم داور باید در این صحنه کمی مدارا می‌کرد‌ این نوع اعتراضات در همه تیم‌ها حتی نیمکت تیم‌های اروپایی رایج است. این یک اعتراض ساده بود و داور نباید آقا ساکت را اخراج می‌کرد. اما در رابطه با صحنه‌های دیگر داوری کارشناسان باید نظر بدهند.

مهدی‌خانی در خصوص رویارویی مجدد هوادار و مس در هفته آینده، افزود: در لیگ برتر هیچ دیداری آسان نیست. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است، مطمئنا این دیدار هم برای هر دو تیم سخت و نزدیک خواهد بود. امیدوارم با تمرکز بالا بتوانیم خواسته های کادرفنی را در زمین اجرا کنیم و نتیجه بگیریم



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید