کامیابی‌نیا علیه روزهای سخت پرسپولیس

0
63



کد خبر : ۱۸۷۱۷۳۳ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰ |
۲۲۰ بازدید |

۰
دیدگاه


کاپیتان پرسپولیس به عنوان یکی از مهره‌های باتجربه سرخپوشان که طی قهرمانی‌های اخیر آنها حضور داشته، نمی‌خواهد ماجراجویی سرخ‌ها در نقش جهان پایان یابد.

کامیابی‌نیا علیه روزهای سخت پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، کامیابی‌نیا که به عنوان یکی از ستاره‌های نفت تهران به پرسپولیس پیوسته بود، رفته رفته به عنوان یکی از چهره‌های برتر پرسپولیس طی فصول اخیر خود را معرفی کرد.

بازیکنی که ردپایش در جام‌های چند فصل اخیر پرسپولیس کاملا قابل مشاهده است و بر اساس این درخشش پیراهن تیم ملی را نیز در مقطعی از آن خود کرده بود. با این حال، کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل چندان فرصت حضور در ترکیب سرخپوشان را به دست نیاورده و در رقابت با سینا اسدبیگی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی بوده است.

1804315

کامیابی‌نیا که طی این فصول بازیکنی بی‌حاشیه در جمع سرخپوشان بوده است، با همان جاه‌طلبی‌ای که از دوران برانکو ایوانکوویچ برای دستیابی به موفقیت‌های بعدی به ارث برده و آن را در دوران گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی نیز دنبال کرده، طی روزهای اخیر تلاش زیادی داشته تا بازیکنان این تیم را به اهمیت بازی با سپاهان و نتیجه آن در ادامه مسیر آگاه کند و ‌هم‌تیمی‌هایش را برای موفقیت در این بازی تهییج و با انگیزه بالاتری آماده کند.

هافبک جنگنده سرخ‌ها که سابقه گلزنی برابر سپاهان را نیز در کارنامه دارد، اکنون با انگیزه‌ای متفاوت پا به نقش جهان گذاشته و امیدوار است تیمش، همانند روزهای اوج، بتواند از این جدال سخت نیز پیروز از زمین خارج شود و به امتیاز صعود دست یابد. کاپیتان سرخ‌ها با هدف عبور از این مرحله و افزایش انگیزه تیمش برای لیگ بازی امروز را دنبال خواهد کرد و باید دید قادر خواهد بود این انرژی را در زمین نیز اجرا کرده و علیه خط میانی و هجومی قدرتمند طلایی‌پوشان تیمش را به موفقیت مدنظر نزدیک کند یا خیر.

1804316



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید