کنفرانس اوسمار ویرا در اصفهان تحریم شد!

0
71



کد خبر : ۱۸۷۱۹۰۴ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۰ |
۳۴۵ بازدید |

۰
دیدگاه


خبرنگاران اصفهانی حاضر به پرسیدن سوال از ویرا، دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی نشدند.

کنفرانس اوسمار ویرا در اصفهان تحریم شد!

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی روز گذشته با اعلام باشگاه پرسپولیس به دلیل تاخیر در پرواز و ازدحام مقابل هتل به کنفرانس خبری پیش از بازی نرسید و بعد از این برد ارزشمند در اصفهان نیز اوسمار ویرا، دستیار او به کنفرانس آمد.

این اتفاق سبب عصبانیت خبرنگاران اصفهانی شد و یکی از آنها به نمایندگی دیگران در کنفرانس خبری پرسپولیس گفت:  انتظار داشتیم بعد ز غیبت آقای یحیی گل‌محمدی در کنفرانس قبل از بازی در عصر ارتباطات و مشکلاتی که پذیرفته نیست، امروز بعد از بازی به احترام بچه‌ها در کنفرانس حاضر شوند. بازی را هم بردند و باید خوشحال باشند و حق این بود که چند دقیقه‌ای با بچه‌های اصفهان گپ بزنند. این بی احترامی از دیروز به امروز موکول شد و ما به عنوان خبرنگاران حاضر در این کنفرانس سوالی از دستیار ایشان نداریم.

در جواب، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: ما دیروز به دلیل تاخیر در پروازمان و ازدحام جلوی هتل نمی‌توانستیم بیاییم و ارتباطی به عصر ارتباطات و این‌ها ندارد با تمام احترام. ما همان دیشب عذرخواهی کردیم. آقا یحیی در شهر اصفهان خاطرات خوبی دارد و احترام زیادی هم برای خبرنگاران اصفهانی قائل است. الان هم عذرخواهی کردند و شرایط حضور نداشتند. اگر کسی ست که در خدمتش باشیم کنفرانس را شروع می‌کنیم.

در ادامه با سکوت خبرنگاران اصهانی اوسمار ویرا بدون انجام هیچ صحبتی سالن کنفرانس را ترک کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید