بندناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار متصل است

0
82


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۰

|

|





روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: واقعیت‌ها نشان داده که در عمل، بند ناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار نیز متصل است و باید هرچه سریعتر راه‌حلی برای آن پیدا شود.




اعتراض روزنامه جمهوری به گرانی‌ها: بندناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار متصل است


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از گرانی‌های افسارگسیخته تاکید کرده که واقعیت‌ها نشان می‌دهد بندناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار متصل است.

به گزارش جمهوری اسلامی، در این هفته نبض تورم و گرانی در جامعه و در آستانه سال نو، تندتر از همیشه می‌زد و شاخص ارز، سکه، خودرو، مسکن، کالاهای اساسی و… روی ارقام شوک‌آور و غیرقابل باوری ایستاد که همه کارشناسان و حتی نمایندگان مجلس را نیز به واکنش و ابراز نگرانی واداشت. 

روزنامه جمهوری با بیان این مقدمه تاکید کرد: بسیای از کارشناسان و دلسوزان نظام معتقدند تا دیر نشده و راه جبران وجود دارد، رئیس ‌جمهور باید در تیم اقتصادی و در ترکیب تیم دیپلماسی خارجی خود تجدید نظر نموده و در سیاستها تغییر جدی ایجاد کند. متاسفانه آنچه در این مدت برای مردم آشکار شده، این است که شعارهای دولت با واقعیت سازگار نبوده و مردم اثرات هیچیک از وعده‌ها و گفته‌های دولت را در سفره خود ندیده‌اند. به گفته برخی کارشناسان، علیرغم آنکه رئیس‌ جمهور شعار می‌دهد «ما مثل دولت قبل مسائل اقتصادی را به برجام گره نخواهیم زد»، واقعیتها نشان داده که در عمل، بند ناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار نیز متصل است و باید هرچه سریعتر راه‌حلی برای آن پیدا شود. هرچند دولت قول داده گام اول را با ایجاد مرکز مبادله ارز و طلا و تامین همه نیازهای ارزی، برخواهد داشت ولی مشخص نیست که این اقدام بتواند معجزه‌ای ایجاد کند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید