حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد (زیپاد)،اپلیکیشن برگزیده برتر بانکی جشنواره دکتر نوربخش

0
67


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد (زیپاد)،اپلیکیشن برگزیده برتر بانکی جشنواره دکتر نوربخش

حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد (زیپاد) به‌عنوان محصول برتر بانکی جشنواره دکتر نوربخش پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی معرفی شد و رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، در مراسم اختتامیه نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در بخش جشنواره دکتر نوربخش که با حضور مدیران بانک‌ها، کارشناسان و فعالان نظام بانکی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد، از میان محصولات بررسی‌شده توسط هیأت داوران جشنواره،  حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد (زیپاد)، به عنوان محصول برگزیده بانکی این جشنواره معرفی شد و رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

انتخاب بانک‌های برتر نوآور یکی از فعالیت‌های جنبی همایش‌ سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است که از اولین دوره برگزاری تاکنون با رعایت سه معیار نوآورانه‌بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه در دستور کار همایش قرار گرفته است. بر این اساس در سال ۱۴۰۱؛ محصول «زیپاد» از بانک پاسارگاد موفق به کسب رتبه دوم در بخش محصول برتر بانکی این جشنواره شد.
گفتنی است همزمان با کسب این عنوان توسط بانک پاسارگاد، محصول زیپاد در مراسمی با حضور تعدادی از دانش‌آموزان به فرزندان عزیز کشورمان معرفی شد.

  این بانک با هدف ایجاد نوآوری در خدمات مالی ویژه افراد زیر ۱۸ سال و افزایش سطح سواد مالی فرزندان ایران، اپلیکیشن زیپاد را با امکان ارائه خدمات مالی و بانکی متنوع همچون ایجاد حساب به صورت آنلاین توسط والدین، ایجاد قلک‌های مجازی ویژه، انتخاب حساب‌های بانکی با طرح‌ها و تسهیلات متنوع و کاربردی، مدیریت پول توجیبی فرزندان و ارائه کارت بانکی اختصاصی کودک و نوجوان (زی‌کارت) به بازار معرفی کرده است. زی‌کارت به نام خود فرزند صادر شده و کودک یا نوجوان با دریافت این کارت، از خدمات حضوری بانکی مانند دریافت وجه، خریدهای حضوری و دریافت خدمات متنوع بانکی با استفاده از دستگاه خودپرداز بهره‌مند می‌شود.

نکته جالب توجه این است که والدین با نصب اپلیکیشن زیپاد می‌توانند از امکانات نظارتی و آموزشی این حساب دیجیتال بهره‌مند شوند. در واقع حساب دیجیتال کودک و نوجوان، نگرانی و دغدغه‌های والدین را در زمینه‌هایی از جمله نحوه خرج‌کردن پول مرتفع کرده و امکانات نظارتی مانند بررسی تراکنش‌های کودک یا نوجوان در هر لحظه، تعیین سقف برای برداشت و انتقال وجه یا خرید را در اختیار پدر و مادرها قرار داده است. 

دانلود اپلیکیشن زیپاد از مسیر‌های زیر قابل انجام است:
کافه بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.zypod.app
مایکت: https://myket.ir/app/ir.zypod.app
سایت کیدزی: https://kidzy.land/digital-account



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید