رئیس ناپولی: نگه داشتن اوسیمن دشوار نیست

0
80



کد خبر : ۱۸۷۱۹۷۴ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۷ |
۶۵۸ بازدید |

۰
دیدگاه

با وجود پیشنهاد اغوا کننده منچستریونایتد


رئیس باشگاه ناپولی ابراز اطمینان کرد که ویکتور اوسیمن با وجود پیشنهاد از یونایتد، تابستان آینده در ایتالیا خواهد ماند.

رئیس ناپولی: نگه داشتن اوسیمن دشوار نیست

به گزارش “ورزش سه”، ویکتور اوسیمن، مهاجم ۱۰۷ میلیون پوندی ناپولی امسال در آماده ترین فرم خود قرار دارد و طی ۲۳ بازی این فصل، ۱۹ گل زده و ۴ پاس گل داده است. این مهاجم نیجریه‌ای به همراه مارکوس رشفورد، جزو آینده دارترین مهاجمان حال حاضر فوتبال دنیا به شمار می روند و چندین باشگاه بزرگ به دنبال جذب آنها هستند.

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در جدیدترین مصاحبه خود اما ابراز اطمینان کرده که ستاره خط حمله این باشگاه در تابستان سال جاری جایی نخواهد رفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا ویکتور اوسیمن با توجه به علاقه یونایتد و رقم پیشنهادی خوب این باشگاه (۱۲۰ میلیون یورو) ، در پایان فصل ناپل را ترک خواهد کرد یا خیر، گفت: “من در بستن قراردادهای خوب مهارت دارم و با توجه به قراردادی که با ویکتور اوسیمن داریم، نگه داشتن او در این جا دشوار نخواهد بود.”

البته رئیس باشگاه ناپولی با وجود جملات بالا، راه را برای پیشنهاداتی که شاید نتوان ردشان کرد نیز باز گذاشته و تاکید کرد: “با این حال هیچ وقت، هرگز و غیرممکنی وجود ندارد. گاهی اوقات شما پیشنهاداتی دریافت می کنید که نمی توانید آن را رد کنید. البته ما تلاش خواهیم کرد تا اوسیمن را برای مدت طولانی کنار خود داشته باشیم.”

اوسیمن این هفته در گفت و گو ESPN در خصوص احتمال جدایی اش از ناپولی گفته بود: “وقتی خوب کار کنید مورد توجه باشگاههای بزرگ قرار می گیرید. اینکه بتوانم علاقه این باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کنم، نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته ام و باعث بالا رفتن انگیزه ام می شود. با این حال فعلا روی ناپولی متمرکزم و می خواهم به این تیم برای کسب جام های متعدد کمک کنم. در پایان فصل خواهیم دید که باشگاه چه تصمیمی می گیرد و این به من بستگی ندارد.”

1804820



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید