مرگ و زندگی: جمعه نفس‌گیر در انتظار والیبال ایران

0
78



کد خبر : ۱۸۷۲۰۷۴ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰ |
۹۴۲ بازدید |

۰
دیدگاه


بازی سوم نیان الکترونیک خراسان با پیکان تهران در مرحله نخست پلی‌آف ساعت ۱۶ روز جمعه، پنجم اسفند، برگزار می‌شود.

مرگ و زندگی: جمعه نفس‌گیر در انتظار والیبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های نیان الکترونیک خراسان و پیکان تهران فردا از ساعت ۱۶ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم خواهند رفت تا پس از بازی سوم دو تیم، برنده آن حریف لبنیات هراز آمل در مرحله نیمه نهایی شود.

در دیدار رفت میان این دو تیم، شاگردان پیمان اکبری در پیکان سه بر صفر حریف را شکست دادند و در دیدار برگشت شاگردان حامد صمدی در نیان سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا از نظر برد یک بر یک مساوی شوند و رقابت دو تیم برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی به مسابقه سوم کشیده شود.

دو تیم در مرحله مقدماتی نیز دو بار به مصاف هم رفتند که در هر دو مسابقه نیان الکترونیک خراسان موفق به شکست حریف شد. پیکانی‌ها در هفته دهم مرحله مقدماتی سه بر دو و در هفته بیست و سوم سه بر یک مغلوب نیان شده بودند.

به این ترتیب دو تیم روز جمعه برای پنجمین بار برابر هم قرار خواهند گرفت تا نیانی‌ها در صورت پیروزی به چهارمین برد و پیکانی‌ها در صورت شکست حریف به دومین پیروزی خود برابر حریف دست یابند.

امیر طلوع‌کیان، محمد شاهمیری، محمدرضا درفش کاویان، مرتضی اعلایی و قادر صادقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدیوچک نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده دارند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید