ناگفته‌هایی مربوط به برند جی پلاس

0
66


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ناگفته‌هایی مربوط به برند جی پلاس

حتما تاکنون نام جی پلاس را شنیده‌اید یا از محصولات آن استفاده کرده‌اید. شرکت گلدیران پس از اوج گرفتن تحریم‌ها در سال ۹۸، اقدام به تولید محصولات موردنظر خود با برند جی‌ پلاس نمود. و در ادامه شرکت تیناهمراه پارس با هدف تمرکز بر تولید محصولات IT جی پلاس، به عنوان یکی از شرکای تجاری گروه توسعه گلدیران شکل گرفت.

این شرکت در زمینه تولید و ارائه مانیتورهای اداری، مانیتورهای گیمینگ، اسمارت برد، آل‌این‌وان و ماوس و کیبورد، فعالیت می‌کند. محصولات جی‌پلاس ضمن اینکه طرفداران خاص خود را دارد، منتقدان خودش را هم دارد؛ با این حال جناب آقای امیر جانکه، مدیر عامل شرکت تیناهمراه پارس، در مصاحبه‌ای بیان کرد، جی‌پلاس را به علت ارائه خدمات پس از فروش، کیفیت مناسب و قیمت رقابتی، به مشتریان توصیه می‌کند.

همچنین در پاسخ به این سوال که کدام محصول جی‌پلاس محبوب‌تر است؛ بالاترین سطح رضایت کاربران را مختص مانیتورهای اداری و اسمارت برد جی پلاس، می‌داند.

برای بررسی محبوب‌ترین محصولات جی‌پلاس و برنامه‌های آتی این شرکت در خصوص توسعه سبد محصولی خود در گفتگویی با آقای جانکه، با ما همراه باشید.

آقای جانکه؛ لطفا از معرفی خودتان شروع کنید.

با سلام و عرض ادب، ممنون از وقتی که گذاشتید. سابقه کاری من به ۱۶-۱۷ سال قبل بر می‌گردد؛ اما اگر بخواهیم به این صنعت نگاه کنیم، حدود ۱۰ سال با شرکت ال‌جی الکترونیک همکاری داشتم که شریک تجاری مستقیم گلدیران در زمینه لوازم خانگی و صوتی تصویری بود.

در سال ۹۸ به علت تشدید تحریم‌ها، از آنجایی که فضای کسب‌وکار ال‌جی در ایران محدود شده بود، من تصمیم گرفتم اگر این امکان وجود داشته باشد همکاری‌ام با شرکت گلدیران را ادامه بدهم که به لطف خداوند محقق شد.

از موقعی که فعالیتم را با گلدیران شروع کردم، ۶-۷ ماهی در صنعت موبایل بودم اما بعدا به واحد IT گلدیران منتقل شدم.

جی پلاس آی تی چطور شکل گرفت و فعالیت تیناهمراه به چه صورت است؟

فکر می‌کنم در سال‌های ۹۵ یا ۹۶ که اواخر فعالیت شرکت‌های بین‌المللی در ایران بود، در گلدیران ایده‌ جدیدی شکل گرفت که برند خودش را با نام جی پلاس داشته باشد. برای اینکه گلدیران هم یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید لوازم خانگی هست و با توجه به اینکه سال ۹۸ کمبود کالا در کشور احساس می‌شد، گلدیران به عنوان یک بازیکن اصلی در زمینه لوازم خانگی، با برند جی پلاس وارد شد.

طبیعی است که با لوازم خانگی و صوتی و تصویری شروع به فعالیت کردند و البته موفق هم شدند. بعد از آن بازارهای دیگری نیازسنجی شد و به این نتیجه رسیدند که در بازار IT نیز تقاضا وجود دارد؛ در نتیجه ایده شکل‌گیری جی‌پلاس IT، تقریبا از انتهای سال ۹۷ شکل گرفت و بهمن ۹۸، اجرایی شد. تقریبا یک سال طول کشید تا ما تامین‌کننده‌های مورد نظر را انتخاب و بعدا قطعات را نیز وارد کردیم.

تاریخچه تیناهمراه به همان زمان شکل‌گیری جی‌پلاس IT بر می‌گردد. تیناهمراه در گروه توسعه مدیا که از شرکای تجاری گروه توسعه گلدیران هست، شکل گرفت و به عنوان بازوی تجاری گروه توسعه مدیا با نام تجاری تیناهمراه پارس شروع به فعالیت کرد.

مدیران و سهام‌داران، این شرکت را تاسیس کردند که کلیه لوازم IT و محصولات موبایل جی‌پلاس، در این شرکت به فروش می‌رسید.

خب ما وارد شدیم و با محصولاتی مثل مانیتور اداری، گیمینگ مانیتور، آل‌این‌وان، ماوس و کیبورد و اسمارت برد، شروع کردیم. و حالا توسعه سبد کالایی ما حتی به محصولات ماشین‌های اداری هم رسیده؛ که به امید خدا در سال بعد اجرایی خواهد شد.

تنوع محصولاتتان چطور است؟

تنوع محصولات ما نسبت به سبد کالاهای گلدیران خوب بوده اما نسبت کل بازار آی‌تی نمی‌توانم دقیقا بگویم که خوب هستیم؛ چون هر مجموعه‌ای محدودیت‌ها و قوانین مختص به خودش را دارد. در نتیجه باتوجه به رویکردی که در هلدینگ گلدیران وجود دارد، ما در رابطه با برخی از کالاهای آی‌تی با تکنولوژی بالا مانند رم، هارد و پردازنده، ورود نکرده‌ایم اما در حوزه سایر محصولات شامل مانیتور اداری، مانیتور بازی، برد هوشمند یا همان اسمارت برد و کامپیوترهای همه‌کاره، وارد شدیم.

کدام یک از محصولاتتان در سال‌های اخیر محبوبیت بیشتری داشته؟

در بین محصولات ما، مانیتورهای اداری و اسمارت برد‌ها محبوبیت بیشتری دارند. اسمارت برد ما، کالایی منحصر‌به‌فرد است که جای ۴ کالا را برای سازمان‌ها پر می‌کند.

ناگفته‌هایی مربوط به برند جی پلاس

دلایل محبوبیت اسمارت برد جی پلاس

در سازمان‌ها همیشه مشکل وایت‌برد و ویدئو پروژکتور را در جلسات داشته و کماکان داریم. وایت‌بردها به دلیل محدود بودن فضای نوشتن، نیاز به تمیز کردن دارند و از طرفی نمی‌توان اطلاعات نوشته شده روی وایت‌برد را با افراد به اشتراک گذاشت. ویدئو پروژکتورها هم معمولا با مشکلاتی مانند نور ضعیف، وضوح پایین تصویر، قطع و وصل شدن و … همراه هستند.

اسمارت برد جی پلاس علاوه بر اینکه چنین مشکلاتی را برطرف می‌کند، امکانات دیگری مانند به اشتراک گذاری اطلاعات در فرمت‌های JPEG و PDF با استفاده از QR Code، قابلیت رای‌گیری، امکان گرفتن اسکرین‌شات از صفحه اسمارت برد و قابلیت بخش‌بندی صفحه را در اختیار کاربران می‌گذارد.

اسمارت برد جی پلاس به جای ۴ دستگاه الکترونیکی قابل استفاده است؛

  • دیتا پروژکتور
  • وایت‌برد
  • PC
  • و به عنوان نمایشگرهای تعاملی در سالن‌های کنفرانس

این دستگاه کاربردهای زیادی دارد و به خصوص در دوران کرونا برای برگزاری جلسات آنلاین و تعاملی، بسیار اثربخش و مفید بود. ما این دستگاه را بسته به نیاز کاربران در سایز‌های متنوع ۶۵، ۷۵، ۸۶ و ۹۸ اینچی ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره بردهای هوشمند ما را در سایت جی پلاس دنبال کنید.

مانیتورهای اداری جی پلاس، کیفیت بالا و طراحی مینیمال

مانیتورهای اداری ما به خاطر طراحی مینیمال و فضای کمی که اشغال می‌کنند، بسیار محبوب هستند و مورد رضایت مشتریان قرار گرفته‌اند. فرم و پایه مانیتورهای جی‌پلاس از جنس فلز است و علاوه بر اینکه حس کیفیت و لوکس بودن را به کاربر منتقل می‌کند، به دلیل طراحی جمع‌وجورش، فضای باز بیشتری در قسمت پایین مانیتور و روی میز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

جا دارد به این موضوع اشاره کنم که ما همیشه در تلاش هستیم محصولات خود را بر اساس نیاز مشتری، طراحی و تولید کنیم.

فکر می‌کنید سهم جی‌پلاس در بازار ایران، تا ۵ سال دیگر کجاست؟

بازار IT ایران، کالا به کالا، خیلی فرق می‌کند. مثلا کل بازار اسمارت برد در سال شاید بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد است. این کالا علاوه بر ناشناخته بودن نسبتا گران هم هست و فروش آن کار آسانی نیست.

حفظ جایگاه بازار به موارد متفاوتی مثل تغییرات فناوری و خیلی موضوعات دیگر بستگی دارد اما تا آنجایی که بتوانیم، سعی خواهیم کرد تا جایگاه خود را با توجه به تغییرات مختلف، حفظ کنیم.

همچنین در نظر داریم تا ۵ سال آینده در کنار مانیتور، محصولات جدیدی به گروه  کالایی خود اضافه کنیم. شاید تا آن زمان باتوجه به سرعت رشد تکنولوژی ، دیگر مانیتوری وجود نداشته باشد؛ ولی ما حداقل سهم بازار خود را حفظ می‌کنیم و گروه‌های محصولی جدیدی را وارد می‌کنیم.

چند تا کلمه بیان می کنم و شما در یک عبارت کوتاه، اولین چیزی که به ذهن تان میرسد را بفرمایید.

  • مانیتور گیمینگ؛ هیجان
  • قهرمان تازه نفس؛ جی‌پلاس
  • گلدیران؛ آسایش مشتریان
  • کیفیت یا قیمت؛ کیفیت.

در نهایت باید بگویم رضایت مشتریان همواره اولویت ما بوده و در تلاش هستیم محصولات خود را با کیفیت بالا به کاربران ارائه کنیم و در صورت بروز مشکلات، از شبکه گسترده خدمات پس از فروش گلدیران برای تعویض و تعمیر فوری کالای معیوب و خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی، استفاده نماییم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید