همیاری کارکنان شرکت بیمه پاسارگاد با زلزله زدگان خوی

0
84


همکاران شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و تداوم انجام فعالیت های انسان دوستانه فرهنگی و آموزشی با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان خوی از طریق اهداء دستگاه بخاری برقی به مردم زلزله زده خوی یاری رساندند.

در این همیاری که با حضور آقایان حبیب اله پزشکی مدیر امور مناطق و شعب، نادر رنجبری مدیر امور املاک، اموال و خدمات ، عباس خورشیدی نازلو مدیر منطقه ۱۱ ، مسعود احمدی مدیر منطقه ۶ و محمد امین حسینی رجا سرپرست شعبه خوی در مناطق زلزله زده خوی صورت پذیرفت، کمک های اهدایی کلیه کارکنان شرکت بیمه پاسارگاد به مبلغ ۵ میلیارد ريال و در قالب ۴۴۰ دستگاه بخاری برقی نفیس پارس خزر به زلزله زدگان شهرستان خوی اهداء شد.

براین اساس مدیران شرکت بیمه پاسارگاد با حضور در چند کمپ اسکان زلزله زدگان تعدادی از بخاری های اهدایی را مستقیماً به آسیب دیدگان از زلزله تحویل و مابقی به جمعیت هلال احمر خوی تحویل داده شد تا با نیازسنجی دقیق به زلزله زدگان این شهرستان اهداء شود.

همچنین حبیب اله پزشکی مدیر امور مناطق و شعب شرکت بیمه پاسارگاد و هیأت همراه در نشستی با رئیس هلال احمر شهرستان خوی مراتب همدردی و همراهی هیأت مدیره ، مدیران و کارکنان شرکت بیمه پاسارگاد را به ایشان اعلام و در خصوص پرداخت سریع خسارت به زلزله زدگان آسیب دیده از زلزله تأکید داشتند.

گفتنی است حمایت های مادی شرکت بیمه پاسارگاد از جمله احداث تعدادی حلقه چاه به منظور تأمین آب آشامیدنی مردم مناطق محروم کپرنشین منطقه جازموریان در جنوب استان کرمان ، حمایت در احداث بنای مدرسه در شهرستان پل دختر استان لرستان ، اهداء لوازم بهداشتی در زمان پاندمی ویروس کرونا و مواردی دیگر، اقدامات انسان دوستانه ای است که شرکت بیمه پاسارگاد با همراهی هیأت مدیره، مدیران، کارکنان و نمایندگان خود پیش از این به انجام رسانده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید