وزیر خونریزی مغزی داشته است

0
88



کد خبر : ۱۸۷۲۰۹۴ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۴ |
۵۷۰ بازدید |

۰
دیدگاه

آخرین توضیحات رییس کمیته پزشکی ورزشی


غلامرضا نوروزی، رئیس کمیته پزشکی ورزشی در گفتگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که جمجمه حمید سجادی به شدت آسیب دیده است.

وزیر خونریزی مغزی داشته است

به گزارش “ورزش سه”، امروز یک خبر عجیب و ناراحت کننده ورزش ایران را در شوکی بزرگ فرو برد. جایی که وزیر ورزش برای افتتاح چند پروژه ورزشی به استان کرمان سفر کرده بود و در این بین یک اتفاق ناگوار و تلخ برای حمید سجادی رخ داد.

سجادی به همراه هیئت همراه خود در حال سفر به یکی از شهرهای استان کرمان به نام بافت بود که در اتفاقی شوکه کننده بالگرد آن ها سقوط می کند. اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و مدیرکل حوزه وزارتی وزارتخانه اولین فوت شده این حادثه تلخ نام گرفت تا مشخص شود که شدت این حادثه بسیار زیاد بوده است.

در ابتدا گفته شد که حال وزیر ورزش مساعد است اما در ادامه با اعلام اینکه حمید سجادی دچار خونریزی مغزی شده، یک شوک بزرگ به ورزش ایران وارد شد.

برای اطلاع از وضعیت حمید سجادی تماسی با رئیس کمیته پزشکی ورزشی یعنی دکتر غلامرضا نوروزی برقرار گردیم که او در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ورزش سه گفت: “متاسفانه وضعیت آقای سجادی خیلی خوب نیست. جمجمه ایشان آسیب زیادی دیده و خونریزی مغزی داشته اند. آقای سجادی در حال انتقال به بیمارستان باهنر کرمان هستند.  باید بررسی های بیشتری انجام پذیرد اما احتمالاً در صورت مهیا بودن شرایط باید ایشان هر چه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار بگیرتد. مردم برای ایشان دعا کنند.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید