وضعیت بغرنج در اردوی سپاهان پیش از مصافِ اراک

0
72



کد خبر : ۱۸۷۲۰۶۸ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۳ |
۳٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

احتمال غیبت ۴ بازیکن اصلی؛


تیم فوتبال سپاهان در مصاف با آلومینیوم اراک با محرومیت سه بازیکن اصلی و همینطور مصدومیت یک بازیکن کلیدی مواجه شده است.

وضعیت بغرنج در اردوی سپاهان پیش از مصافِ اراک

به گزارش “ورزش سه”، سیاوش یزدانی روز گذشته در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از زمین مسابقه اخراج شد و با توجه به کنار رفتن سپاهان از جام حذفی، یک جلسه محرومیت این مدافع طلایی‌پوشان مطابق دستورالعمل سازمان لیگ فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ برتر اعمال خواهد شد. 

با این وصف یزدانی یکی از غایبان سپاهان در مصاف با آلومینیوم خواهد بود و به جمع فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به عنوان دو بازیکن کلیدی دیگر تیم اضافه خواهد شد.

علاوه بر این‌ها اتفاق تلخ دیگر روز گذشته برای سپاهانی‌ها مصدومیت محمد دانشگر بود که جای خود را در پایان نیمه اول به نیلسون جونیور داد. پزشکان سپاهان هنوز درباره وضعیت این بازیکن اظهارنظر نکرده‌اند، اما در صورتی که این مدافع هم نتواند به دیدار روز سه شنبه نهم اسفندماه برابر آلومینیوم در اراک برسد، مورایس کار بسیار سختی در این دیدار دور از خانه دشوار برابر شاگردان مهدی رحمتی در پیش خواهد داشت و باید تصمیماتی بگیرد که پیش تر یکبار در مصاف با فولاد خوزستان در اهواز تجربه کرده است.

1804992

سپاهان، پرسپولیس و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم رقابت تنگاتنگی دارند و مورایس و شاگردانش به خوبی می‌دانند نباید امتیاز از دست بدهند و همین موضوع فشار وارد بر آنها را بیشتر هم خواهد  کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید