پنج سپاهانی: عمق شکست در ژرف نگاه (عکس)

0
59



کد خبر : ۱۸۷۲۰۰۷ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲ |
۶۹۹ بازدید |

۰
دیدگاه


باخت چهار گله مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، بدترین نتیجه ممکن برای شاگردان ژوزه مورایس بود.

پنج سپاهانی: عمق شکست در ژرف نگاه (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، صدرنشین لیگ برتر که توانسته بود در نیم فصل دوم صدرنشینی را از پرسپولیس بگیرد و با دست بالاتر پای به جدال جام حذفی بگذارد، در طول بازی نمایشی کاملا ضعیف‌تر نسبت به پرسپولیس ارائه کرد و حتی سرمربی پرتغالی این تیم نیز اذعان داشت که پرسپولیس با شایستگی به پیروزی رسید.

نکته مهم در مورد شکست سپاهان این است که آنها در پرتماشاگرترین بازی فصل خود قافیه را به پرسپولیس واگذار کردند و یک ناامیدی بزرگ را برای طرفداران خود رقم زدند. این در حالی است که تماشاگران امیدوار بودند سپاهان بعد از ۷ سال بتواند پرسپولیس را در این شهر شکست دهد اما این چیزی جز امید عبث نبود.

بنابراین بازیکنان سپاهان که قرار است دو هفته بعد در لیگ برتر با پرسپولیس رودررو شوند، حالا بیشتر از همیشه نگران جایگاه صدر جدول خود هستند که با یک باخت دیگر برابر حریف سرخپوش ممکن است از دست برود که در این صورت ۷ بازی باقی مانده لیگ حکم مرگ و زندگی را برای ستاره‌های سپاهان خواهد داشت؛ ستاره‌هایی که روز گذشته ناباورانه اسکوربورد را نگاه می‌کردند.

در بین این بازیکنان محمد دانشگر که در صحنه گل نخست خوشحالی شدیدی هم انجام داده بود، بهت و حسرت بیشتری داشت و در کنار او کاپیتان سپاهان با افسوس بازی را دنبال می‌کرد. مسعود ریگی نیز احتمالا به لحظه‌ای می‌اندیشید که وحید امیری او و دیگر مدافع سپاهان را دریبل زد و زمینه ساز گل سوم شد.

1804904

عکس از مهدی افشاری



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید