پپ: انتظار داشتند با برد ۵-۰ اینجا را ترک کنیم

0
68



کد خبر : ۱۸۷۱۹۸۶ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۵۶ |
۴٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه

متاسفانه باید بگویم که این کار عملی نیست


پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در پایان بازی با لایپزیش به آنهایی که انتظار یک برد بی دردسر داشتند، خرده گرفته و نظر آنها را غیرمنطقی دانست.

پپ: انتظار داشتند با برد 5-0 اینجا را ترک کنیم

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی با وجود شروع خوبی که مقابل لایپزیش داشت در نهایت با تساوی یک بر یک مقابل این تیم رضایت داد تا سرنوشت صعود به بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد کشیده شود. با وجود از دست دادن پیروزی و نتیجه ای که شاید خیلی هواداران را راضی نکرد، پپ گواردیولا از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی سیتی بعد از پایان بازی با لایپزیش گفت: “در هر دو نیمه موقعیت های خوبی داشتیم و به نظر نتیجه خوبی کسب کردیم. هنوز بازی برگشت را داریم و آن جا در منچستر، کار را تمام خواهیم کرد. “

او با اشاره به شرایط متفاوت دو نیمه این بازی افزود: “در نیمه دوم، تیم حریف با پرس از جلو، یک گام به پیش برداشته و ما را به دردسر انداخت. ما در این شرایط برای بازیسازی به مشکل خوردیم. البته بعد از دریافت گل، سریع برگشتیم و در ۱۵-۲۰ دقیقه پایانی بازی بسیار خوبی انجام دادیم.”

سرمربی سیتی در خصوص نتیجه کسب شده که با نارضایتی اکثر هواداران مواجه شد، تاکید کرد: “من از کل بازی راضی‌ام نه فقط نیمه اول! نمی دانم چه انتظاری از ما می رفت؟ این که یک بازی دوستانه انجام دهیم؟ چند بازی از لایپزیش را تماشا کرده اید؟ انتظار داشتید که ما بیاییم و با برد ۵-۰ اینجا را ترک کنیم؟! این انتظارِ بیهوده ای است چرا که در لیگ قهرمانان اروپا شرایط کاملا فرق می کند.”

1804878

پپ ادامه داد: “حتما می دانید که تیم های بزرگی در دور گروهی حذف شدند و حتی نتوانستند به این مرحله صعود کنند. کار در این رقابت ها سخت است اما ما هم تیم خوبی هستیم و به مسیر خوبمان ادامه می دهیم. شاید هواداران می خواستند که در خانه لایپزیش مثلا با ۴ گل به پیروزی برسیم اما متاسفانه باید بگویم که این کار، عملی نیست.”

او در مورد عملکرد شاگردانش و اینکه چرا تعویضی انجام نداد یادآور شد: “من عملکرد تیم و شاگردانم را خوب ارزیابی می کنم به ویژه در میانه میدان. به تعویض فیل فودن فکر می کردم ولی در نهایت ترجیح دادم با آن چه در زمین داریم، کار را ادامه دهیم. برناردو سیلوا در میانه میدان کنترل و تسلط بسیار زیادی داشت.”

اعضای تیم سیتی نسبت به اعلام نشدن یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی به داور شدیدا معترض بودند. پپ گواردیولا در صحبت های خود تاکید کرد که صحنه پنالتی دیرهنگام منچسترسیتی مقابل لایپزیش را دقیقا ندیده است، اما به شکلی مرموزی گفت: “من می دانم چه اتفاقی افتاده است.” او البته در ادامه نظراتش در خصوص صحنه یاد شده اضافه کرد که ترجیح می دهد خیلی در مورد داوری صحبت نکند چرا چه داور تصمیم خود را گرفته و کار از کار گذشته است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید