کونسیسائو: لائوتارو باید از بازی برگشت محروم شود

0
87



کد خبر : ۱۸۷۱۹۸۵ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۵۲ |
۱۰٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه


سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، باید از دیدار برگشت دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان محروم شود.

کونسیسائو: لائوتارو باید از بازی برگشت محروم شود

به گزارش “ورزش سه”، پورتو امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مهمان اینتر بود و در حالی که از دقیقه ۷۷ با اخراج اوتاویو، ۱۰ نفره شده بود، در نهایت با گل روملو لوکاکو شکست خورد.
کونسیسائو معتقد است که اخراج اوتاویو روند بازی را تغییر داد. او به خبرنگاران گفت:”فکر می کنم نتیجه عادلانه بود. ۱۰ دقیقه پایانی برای ما خیلی سخت بود. اوتاویو اخراج شد و کارت او قابل درک بود اما بازیکنانی از اینتر هم بودند که مستحق دریافت کارت بودند. معتقدم لائوتارو مارتینز به خاطر خطا روی په‌په باید اخطار می‌گرفت و اگر این اتفاق می‌افتاد، او از بازی برگشت محروم می شد.

1804876
این تصمیمی است که داور گرفت و من نمی گویم درست است یا نه. شما باید آن را ارزیابی کنید.
این تازه بازی رفت بود. بازی بسیار متعادل و مبارزه جویانه ای بود. من یک واکنش دیوگو کاستا روی ضربه الساندرو باستونی در نیمه اول را به یاد دارم اما ما هم موقعیت های برای گلزنی داشتیم. 
ما باید در بازی برگشت تهاجمی تر باشیم زیرا توپ ها را در مناطق خطرناک خیلی راحت از دست می‌دادیم و سپس کارت قرمز اوتایو اتفاق افتاد. می دانستم که اینزاگی تلاش می کند از بازیکنان کناری اینتر در آن لحظات بیشتر استفاده کند؛ کاری که در همه بازی ها انجام می‌دهد. ما برای همه اینها آماده بودیم اما در لحظات سرنوشت ساز بازی در محوطه جریمه حریف نتوانستیم ضربه نهایی را وارد کنیم.”
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید