آذوقه‌های رو به اتمام و جاده‌هایی مملو از برف در کوهرنگ

0
74


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۲:۲۰:۰۰

|

|


گزارش روزنامه شرق از وضعیت مردم کوهرنگ بعد از بارش برف سنگین:



روزنامه شرق به نقل از یکی از اعضای شورای یکی از روستاهای کوهرنگ نوشت: شاید غیرت پیرزن‌ها و پیرمردها اجازه ندهد که بگویند گشنه‌ایم، ولی حتی برای همان نانی که در خانه می‌پختند هم دچار عذاب هستند. خدا شاهد است از ۷۰ یا ۸۰ خانواده ۶۰ تا خانواده این روزها بی‌شام خوابیده‌اند.




آذوقه‌های رو به اتمام و جاده‌هایی مملو از برف در کوهرنگ


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۲:۲۰:۰۰

بعد از گذشت ۲۰ روز از شروع بارش برف سنگین در کوهرنگ و مناطق اطراف آن، روزنامه شرق گزارشی از وضعیت جاده‌ها و مردمی که در روستاها در برف گرفتار شده بودند،‌ دارد.

به گزارش شرق، رسول خدادادی، عضو شورای روستای فریدون‌آباد دشت زرین، از بعضی مشکلاتی که این مدت برای اهالی روستا به وجود آمده، می‌گوید: «تا الان حدود ۲۰ روز است این برف وحشتناک آمده، هنوز جاده تردد روستا مسدود است… الان برای مواد غذایی واقعا در مضیقه هستیم، شاید غیرت پیرزن‌ها و پیرمردها اجازه ندهد که بگویند گشنه‌ایم، ولی حتی برای همان نانی که در خانه می‌پختند هم دچار عذاب هستند… خدا شاهد است از این ۷۰ یا ۸۰ خانواده قسم می‌خورم ۶۰ تا خانواده این روزها بی‌شام خوابیده‌اند. نه اینکه خدایی نکرده خانواده‌ها نیازمند باشند، اما خانه‌ای که ۲۰ روز به جایی دسترسی نداشته باشد همین خواهد شد. در کنارش وضعیت گاز به شکلی است که اگر کمی فشار گاز خانه را بیشتر کنیم، همسایه دیگر گاز ندارد. برای همین شب‌ها باید از سرما ۲۰ تا پتو روی خودمان بیندازیم».

مهرابی، معتمد شورای غلام‌آباد، هم می‌گوید: «الان تقریبا بیشتر روستا زیر برف است و جاده‌ها بسته است و به خاطر ریزش برف هر چه جاده‌ها را باز می‌کنند باز مسدود می‌شود. غذا الان یک احتیاج مردم است، هلی‌کوپتر هم از اینجا رد شد اما با اطلاعاتی که از اهالی گرفتیم گفتند غذا و خوراکی ارسال نشده. متأسفانه هنوز هیچ‌کس نیامده. در کنار اینکه مردم برای آذوقه دچار مشکل شده‌اند، دام‌هایشان هم از بین رفته».

 

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید