استقبال پرشور آیندهوون از خاکپو: تو هنوز قهرمان مایی!

0
79



کد خبر : ۱۸۷۲۲۴۲ |
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۷ |
۱٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه


کودی خاکپو، بازیکن جدید لیورپول، که برای تماشای دیدار تیم سابقش، آیندهوون، مقابل سویا به خانه برگشته بود، با استقبال شگفت‌انگیز هواداران این تیم هلندی مواجه شد.

استقبال پرشور آیندهوون از خاکپو: تو هنوز قهرمان مایی!

به گزارش “ورزش سه”، کودی خاکپو در ماه ژانویه با باشگاه آیندهوون خداحافظی کرد و راهی لیورپول شد. اما هواداران باشگاه هلندی نه تنها از ستاره سابقشان ناراحت نیستند بلکه همچنان او را مثل یک قهرمان ستایش می‌کنند.

خاکپو فوتبالش را از کودکی با آیندهوون شروع کرده و با این تیم به یک ستاره تبدیل شد. او اما امسال زمستان با قراردادی ۵۵ میلیون یورویی به لیورپول پیوست.

هواداران آیندهوون اما آمار خارق‌العاده او در این تیم را فراموش نکرده‌اند. خاکپو برای پی‌اس‌وی ۱۵۹ بازی انجام داده، ۵۵ گل به ثمر رسانده و ۵۰ پاس گل ساخته است.

1805409

روز پنج‌شنبه کودی خاکپو با یک پرواز از لیورپول به هلند رفت تا با حضور در ورزشگاه خانگی آیندهوون، استادیوم فیلیپس، از نزدیک شاهد دیدار این تیم مقابل سویا در لیگ اروپا باشد. هواداران آیندهوون از این فرصت برای قدردانی و تشکر از ستاره سابقشان استفاده کردند.

1805410

هواداران آیندهوون پارچه‌نوشته عظیمی را روی سکوهای ورزشگاه فیلیپس به نمایش گذاشتند که در آن از کودی خاکپو به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ باشگاه تقدیر شده بود. خاکپو که از این حرکت به وضوح احساساتی شده بود وارد زمین چمن شد و به تشویق‌های هواداران آیندهوون پاسخ داد.

1805411
باشگاه آیندهوون: کودی خاکپو، برای همیشه آیندهوونی!



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید