برونو فرناندز: اولدترافورد باعث شد بارسا را ببریم

0
64



کد خبر : ۱۸۷۲۱۶۱ |
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰ |
۹۹ بازدید |

۰
دیدگاه


برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، معتقد است که حمایت و شور وهیجان هواداران این تیم به پیروزی آنها برابر بارسلونا کمک کرده است.

برونو فرناندز: اولدترافورد باعث شد بارسا را ببریم

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان بارسلونا بود و موفق شد با نتیجه ۱-۲ در این بازی به پیروزی برسد. 
بارسا ابتدا موفق شد با تک گل نسبتا زودهنگام روبرت لواندوفسکی از حریف پیش بیفتد و نیمه اول را هم برنده به رختکن برود اما دو گل از فرد و آنتونی در نیمه دوم شرایط را به سود شیاطین سرخ تغییر داد تا آنها راهی مرحله بعدی شوند. 
فرناندز که بازوبند کاپیتانی یونایتد را در این دیدار بر بازو بسته بود پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« هواداران در سخت‌ترین لحظات کنار ما بوده‌اند و من فکر می‌کنم این فصل کنار هم خیلی خوب بودیم. آنها همیشه و در هر شرایطی پشت ما بودند.»

1805278

او با اشاره به رابطه خاص بازیکنان یونایتد و هواداران این تیم اظهار داشت:« پیوند خاص و متفاوتی بین ما برقرار است. آنها می‌بینند که ما تمام توان خودمان را برای پیروزی درهر بازی به خاطر آنها به کار می‌گیریم. اولدترافورد امشب عالی بود و باعث پیروزی ما شد. بلافاصله پس از شروع نیمه دوم می‌دانستید که قرار است برنده شوید.»
این پیروزی اهمیت زیادی برای یونایتد داشت و شانس قهرمانی در لیگ اروپا را برای این تیم حذف کرد. آنها حالا روز یکشنبه باید در فینال جام اتحادیه انگلیس به مصاف نیوکسل بروند. 
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید