واکنش مربی سابق تیم ملی به یک شایعه عجیب/ فرکی در تیم ملی یا فولاد؟

0
65


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۲:۵۴:۱۲

|

|


«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:



حسین فرکی مربی سابق تیم ملی که با فولاد خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد به شایعه پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران و باشگاه فولاد واکنش نشان داد.




واکنش مربی سابق تیم ملی به یک شایعه عجیب/ فرکی در تیم ملی یا فولاد؟!


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۲:۵۴:۱۲

تیم فوتبال فولاد خوزستان پنج شنبه شب مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. این اتفاق در حالی رخ داد که جواد نکونام سرمربی این تیم دو روز قبل از بازی با الهلال و بعد از برد شاگردانش برابر الفیصلی عربستان از سمت خود استعفا کرده بود. استعفایی که حواشی بسیار زیادی را به به وجود آورد.

به گزارش اعتمادآنلاین، حال یک روز بعد از شکست فولاد در آسیا با حضور مربی موقت روی نیمکت این تیم، مدیران فولاد از گزینه‌های جانشینی احتمالی نکونام رونمایی کردند که یکی از این گزینه حسین فرکی مربی سابق تیم ملی و سرمربی اسبق همین فولاد خوزستان است. فرکی در فصل ۹۳-۹۲ همراه با فولاد عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده بود.

از سمت دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که فرکی یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی نیز به حساب می‌آید. یعنی از یک طرف ممکن است او حانشین نکونام شود و از سمت دیگر رقیب نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی محسوب می‌شود. طبق شنیده‌ها مهدی تاج به برخی از مربیان ایرانی ماموریت داده تا برنامه خود را برای هدایت تیم ملی ارائه کنند که یکی از این افراد حسین فرکی است.

با این حال مربی سابق تیم ملی ایران در واکنش به این شایعات به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: «من طرفدار اما و اگرها و شایعات نیستم اما اگر هم واقعیت داشت حتما صحبت می‌کنم.»

به این ترتیب به نظر می‌رسد دست کم هنوز پیشنهاد رسمی و جدی نه در رابطه با سرمربی‌گری فولاد و نه هدایت تیم ملی به حسین فرکی نرسیده است.

فرکی با سابق چندین سال مربی‌گری در تیم ملی، سرمربی‌گری تیم ملی امید و تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر که منجر به کسب دو عنوان قهرمانی با تیم‌های سپاهان و فولاد شده یکی از باتجربه‌ترین مربیان ایران به حساب می‌آید که البته چندین سال است روی نیمکت هیچ تیمی ننشته.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید