جاهای دیدنی درگهان قشم؛ معرفی کامل + عکس

0
67


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از افراد جزیره قشم و درگهان را برای خرید کردن به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، اما در هنگام خرید کردن بازدید از جاهای دیدنی درگهان قشم نیز بدون لطف نخواهد بود. در واقع شما با خرید تور قشم و سفر به درگهان می‌توانید با یک تیر و دو نشان بزنید؛ یعنی هم خرید کنید و هم از جاذبه‌های گردشگری طبیعی این مکان دیدن فرمایید. البته در نظر داشته باشید که بیشتر افراد به قصد خرید منطقه درگهان را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا بیشتر راجع به بازارهای و جاهای دیدنی آن صحبت کنیم.

جاهای دیدنی درگهان قشم | معرفی کامل + عکس

برای مشاهده و مقایسه آنلاین قیمت تور قشم و خدمات ارائه شده آن توسط آژانس‌های مسافرتی معتبر کلیک کنید.

تاریخچه شهر درگهان قشم

در هنگام صحبت از جاهای دیدنی منطقه درگهان بهتر است تا ابتدا نگاهی بر تاریخچه این منطقه داشته باشیم. در این صورت می‌توانیم با دید بازتری سفر به این شهر را انتخاب کنیم. اگر برای رفتن به این منطقه، تور را انتخاب کنیم با پرداخت قیمت تور قشم به راحتی می‌توانیم از زیبایی‌های موجود در این منطقه استفاده کنیم. جالب است بدانید که این شهر قدمتی بیش از هزار سال دارد و افرادی که به زندگی در این مکان مشغول هستند، بیشتر از کشور عمان کوچ کرده‌اند. در واقع شهر درگهان در بخش مرکزی جزیره قشم قرار دارد و تا قبل از سال ۱۳۸۵ به عنوان یک روستا شناخته شده بود.

از زمان‌های قدیم منطقه درگهان به عنوان مکان‌های تجاری جزیره قشم مشهور بوده و امروزه نیز بازارهای متعددی در این مکان قرار دارند. در شهر درگهان تفریحات زیادی برای افراد گردشگر وجود ندارد و بازارگردی به عنوان اصلی‌ترین تفریحات افرادی که به این منطقه سفر می‌کنند، شناخته شده است. در ادامه می‌خواهیم بیشتر درباره بازارهای موجود در منطقه درگهان قشم صحبت کنیم تا شما بتوانید در هنگام سفر به این شهر به تمامی این بازارها سری بزنید و اجناس مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

آشنایی با بازارهای درگهان قشم

اگر شما قصد دارید تا با استفاده از تور به منطقه درگهان قشم بروید و در این مکان اجناس مورد نیاز را تهیه کنید، بعد از اطلاع از قیمت تور قشم بهتر است تا با بازارهای درگهان آشنایی کامل پیدا کنید. در نظر داشته باشید که برای گردشگران بازارهای این منطقه نیز در شمار جاهای دیدنی درگهان قشم قرار دارند؛ زیرا اجناس با تنوع بالا و قیمت مناسب در این مکان‌ها به فروش می‌رسند. بهتر است اگر شما در حال آماده شدن و محیا کردن سفر به قشم هستید بعد از اطلاع از قیمت تور قشم به سراغ کسب اطلاعات از بازارهایی که در منطقه درگهان قرار دارند بروید.

انجام چنین کاری می‌تواند به شما کمک کند تا اجناسی با کیفیت خریداری کنید که از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز برخوردار هستند. به دلیل اینکه در منطقه درگهان قشم بازارهای زیادی وجود دارد، رقابت بسیار زیادی بین این بازارها به چشم می‌خورد. وجود بازارهای متعدد سبب شده تا هر فردی با هر سلیقه‌ای که دارد اجناس مورد نظر خود را پیدا کند و آن‌ها را با قیمتی مناسب خریداری نماید. اگر شما قصد خرید دارید می‌توانید به بازارهای این منطقه سری بزنید.

جاهای دیدنی درگهان قشم | معرفی کامل + عکس

بازار دریا درگهان قشم؛ بازاری از تنوع اجناس

به گفته اهالی ساکن قشم بازار دریا نسبت به دیگر بازارهای این منطقه اجناس متنوع‌تری دارد و یکی از جدیدترین مراکز خرید در درگهان با ۱۵۳۰ فروشگاه است. بازار دریا از دو طبقه تشکیل شده و طبقه نخست آن محبوبیت بیشتری در بین گردشگران دارد، اما می‌توان از جذابیت‌های طبقه دوم بازار نیز چشم پوشی کرد و توصیه می‌کنیم که حتماً از طبقه دوم آن نیز بازدید کنید. در طبقه دوم این بازار شما می‌توانید رستوران‌هایی معروف را ببینید که بی‌شک با دیدن این رستوران‌ها هر فردی برای میل کردن غذا در این مکان‌ها اقدام می‌کند.

بازار صدف درگهان؛ بهترین مکان برای خرید لوازم الکتریکی

یکی دیگر از بازارهایی که به عنوان جاهای دیدنی درگهان قشم شناخته شده، بازار صدف نام دارد که بیشتر افرادی که قصد دارند لوازم الکتریکی تهیه کنند؛ به سراغ بازدید از این بازار می‌روند. به دلیل اینکه بازار صدف بورس اجناسی با قیمت‌های مناسب است هیچ فردی در زمان رفتن به این مکان دست خالی بازنمی‌گردد.

بازار دو دلفین؛ بازاری لوکس در درگهان

یکی دیگر از بازارهای معروف در این منطقه بازار دو دلفین نام دارد که این بازار یکی از لوکس‌ترین بازارهای موجود در منطقه درگهان قشم است. در این بازار شما می‌توانید انواع لوازم آرایش، پوشاک و لوازم‌های خانگی با برندهایی معتبر را خریداری نمایید. بهتر است بدانید در این مرکز خرید، کافه‌ها و رستوران‌هایی نیز وجود دارند که شما می‌توانید در آن‌ها رفع خستگی کرده و با انرژی بیشتر ادامه خرید خود را شروع کنید.

جاهای دیدنی درگهان قشم | معرفی کامل + عکس

بازار قدیم درگهان؛ تداعی بازاری نوستالژی

اگر شما به دنبال این هستید تا خرید خود را از یک مکان که حالت نوستالژی دارد، انجام دهید تا با قرار گرفتن در این مکان یاد و خاطره گذشته برای شما زنده شود؛ بهتر است تا بازار قدیم درگهان انتخاب شما باشد. اگر می‌خواهید برای انجام خرید خود با بازار قدیم درگهان مراجعه کنید در نظر داشته باشید که ساعاتی قبل از ۴ بعداز ظهر را انتخاب کنید.

کلام آخر

در هنگام صحبت از منطقه درگهان و جاهای دیدنی درگهان قشم متوجه شدیم که مکان‌های دیدنی در این منطقه بیشتر مراکز خریدی هستند که در آن قرار دارند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌هایی که شامل قیمت تور قشم می‌شود به این منطقه سفر کنید و اجناس با کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه را خریداری نمایید. در منطقه درگهان چندین بازار وجود دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را داشته و شما با توجه به نوع کالایی که قصد خریداری آن را دارید، می‌توانید بازار مدنظر خود را انتخاب کنید.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید