حسن یزدانی بعدی از پرسپولیس است! (عکس)

0
94



کد خبر : ۱۸۷۲۳۰۹ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۵ |
۹٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه


یحیی گل‌محمدی در تمرین روز گذشته پرسپولیس بخشهای جالبی را در نظر گرفته بود.

حسن یزدانی بعدی از پرسپولیس است! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پس از پیروزی مقابل سپاهان، تمرین قرمزها حال و هوای دیگری داشت و بازیکنانی که با شکست خانگی برابر هوادار، تا حدی روحیه خود را از دست داده بودند، با انگیزه و نشاط حداکثری در استادیوم شهید کاظمی حاضر شدند.

کادرفنی پرسپولیس نیز برای این تمرین ویژه، بخشهای جالبی را در نظر گرفته بود که پیش از این کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. یکی از این تمرینات شباهت جالبی به کشتی داشت، بازیکنان دو به دو مقابل هم قرار می‌گرفتند و در حالی که مثل کشتی‌گیران گلاویز شده بودند، ماموریت داشتند که سریعتر از نفر دیگر توپ را لمس کنند.

سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا نیز دو بازیکنی بودند که باتوجه به کسوت، در مقابل هم قرار گرفتند و در این بین کمال موفق شد زودتر از سیامک توپ را لمس کند و در اختیار بگیرد و برنده این بخش از تمرین باشد.

1805548

نکته جالب در این تمرین شبیه کشتی این بود که بازیکنان بایکدیگر کری می‌خواندند و پیروزی در آن اهمیت زیادی برایشان داشت. البته در پرسپولیس بازیکنان مازنی زیادی هم حضور دارند که حداقل تجربه تماشای از نزدیک کشتی در زادگاه خود را داشته‌اند و در این تمرین مدعی بودند.

هدف کادرفنی پرسپولیس از این تمرین، افزایش سرعت تصمیم‌گیری در بازیکنان و همچنین ایجاد نشاط تیمی با تمرینات متنوع بود و برای دقایقی هم در تمرین ادامه داشت و فضای تیمی را تحت تاثیر خود قرار داد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید