خدایی: با انگیزه برد برابر ذوب‌آهن حاضر می‌شویم

0
91



کد خبر : ۱۸۷۲۳۶۱ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۷ |
۲۶۱ بازدید |

۰
دیدگاه


مدافع باتجربه مس کرمان از انگیزه تیمش برای کسب نتیجه مقابل ذوب آهن خبر داد.

خدایی: با انگیزه برد برابر ذوب‌آهن حاضر می‌شویم

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان طی دو هفته اخیر توانسته در شرایط کسب نتیجه قرار گیرد و اکنون نیز در آستانه بازی با ذوب‌آهن امیدوار است این روند را به بهترین شکل دنبال کنند.

میلاد خدایی مدافع نارنجی‌پوشان که طی فصل گذشته نقش پررنگی در صعود تیمش داشته و در دو هفته اخیر نیز توانسته عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد، از انگیزه‌های تیمش برای این تقابل سخت برابر ذوب ‌ آهن می‌گوید: یک دیدار سخت و البته هیجان‌انگیز خواهد بود. تیم ما روند خوبی را دنبال کرده و استرس تا حد زیادی از تیم ما دور شده تا بتوانیم نمایشی که کادرفنی و هواداران انتظار دارند را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: با ذوب آهن دو امتیاز اختلاف داریم و این بهترین فرصت برای ماست که هدف خودمان را به بهترین شکل به ثمر بنشانیم. قطعا باید با انگیزه پیروزی در این بازی حاضر شویم. ذوب آهن نیز علیرغم جایگاهی که در اختیار دارد، از بازیکنان و کادر فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این مساله کار ما را سخت‌تر خواهد کرد. باید به واسطه بازی‌های گذشته با بالاترین تمرکز در تمام دقایق بازی را دنبال کنیم. ما نیز از بازیکنانی خوب برخوردار هستیم که شاید شرایط جدول باعث شده آنطور که باید نتوانیم به جهت کسب نتیجه موفق عمل کنیم. باید از این بازی شرایط را کاملا تغییر دهیم. طی دو بازی اخیر چهار امتیاز حیاتی کسب کرده‌ایم و باید نشان دهیم قادر خواهیم بود بهتر از این نیز کار کنیم.

خدایی با اشاره به انگیزه تیمش گفت: قطعا یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود و امیدوارم اتفاقات آن نیز به سود مس کرمان رقم بخورد تا هواداران‌مان خوشحال‌تر از گذشته شوند. با این حال همانطور که گفتم بازی سختی خواهد بود و نیاز به تمرکزی چند برابری نسبت به دیدارهای گذشته خواهد داشت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید